Tankdop met brandstofmeter. Bestaat dat?
Moderator: RT_Patrick
Tankdop met brandstofmeter. Bestaat dat?
Hallo!
Ik ben op zoek naar een tankdop voor mijn 1995 r100rt met benzinemeter. Op mijn motor zit nl geen brandstofmeter en om te voorkomen dat ik weer leeg sta...... Km bijhouden kan maar is niet optimaal. Heb me al eens gefopt.
Suggesties?
Thieu
Ik ben op zoek naar een tankdop voor mijn 1995 r100rt met benzinemeter. Op mijn motor zit nl geen brandstofmeter en om te voorkomen dat ik weer leeg sta...... Km bijhouden kan maar is niet optimaal. Heb me al eens gefopt.
Suggesties?
Thieu
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Tankdop met brandstofmeter. Bestaat dat?
Hallo Thieu,
Welkom op ons
!
Het wordt gewaardeerd als je je even voorstelt in de rubriek "Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen" viewforum.php?f=43
Helaas kan ik je niet helpen met jouw vraag, maar er zijn ongetwijfeld forumleden die dat wel kunnen . . .
Eilert
Welkom op ons

Het wordt gewaardeerd als je je even voorstelt in de rubriek "Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen" viewforum.php?f=43

Helaas kan ik je niet helpen met jouw vraag, maar er zijn ongetwijfeld forumleden die dat wel kunnen . . .
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Thanks. Net gedaan. Hoop idd dat iemand het weetEileRT schreef:Hallo Thieu,
Welkom op ons!
Het wordt gewaardeerd als je je even voorstelt in de rubriek "Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen" viewforum.php?f=43![]()
Eilert
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Dan heb je toch een benzinekraan met een reservestand? Daar heb ik jaren mee gereden en dat was best te doen.
Verder heb ik ooit een stand-slang geknutseld aan een brommer: transparante slang aan de buitenzijde van de tank die via een T-stuk uit de benzineslang kwam, volgende de wet van de communicerende vaten staat de benzine in de slang op het zelfde niveau als in de tank.
Verder heb ik ooit een stand-slang geknutseld aan een brommer: transparante slang aan de buitenzijde van de tank die via een T-stuk uit de benzineslang kwam, volgende de wet van de communicerende vaten staat de benzine in de slang op het zelfde niveau als in de tank.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
- telekraan
- Type: R1250RT
- Bijz: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Egmond aan Zee
- Contacteer:
Ik weet dat ze bestonden heel lang geleden had ik er een Honda 750 four.
Of ze nu nog te koop zijn weet ik niet.
Fred
Of ze nu nog te koop zijn weet ik niet.
Fred
- DesertStrom
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Noord Holland
Als ik zo op EBAY kijk is er aardig wat verkrijgbaar. Probleem is om de passende te vinden.
Loop eens binnen bij Honda en Harley dealers of verkopers van grasmaaiers, buitenboordmotoren en dat soort spul.
Loop eens binnen bij Honda en Harley dealers of verkopers van grasmaaiers, buitenboordmotoren en dat soort spul.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Garmin: zien uit welke landen precies Western Europe bestaat
door Inspector Gadget » » in Over: GPS en navigatie - 0 Reacties
- 1356 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget