Thuis gekomen ging het opbokken niet goed door natte ondergrond en daar ging de motor

Dit was mij nog nooit overkomen in de 28 Jaar dat ik een motor heb
Moderator: RT_Patrick
Ja,inderdaad mijn eerste reactie ,maar de motor was te zwaar om hem alleen recht op te zetten ,had wel flimpjes op internet gezien hoe je een zware motor recht op kan zetten , maar het stukje tuin bied geen goede ondergrond.doov650 schreef:Ik raap altijd eerst mijn motor op en maak daarna pas een piccie.
De spiegel lag er af verder nog geen schade ondekt, die koffer met die zwarte stukken zal wel de grootste klap hebben opgegevangen en hij viel op de plantjes.Dominiq schreef:Heel jammer dat dit is gebeurd, maar hoe erg is de schade?
Of valt het hopelijk allemaal wel mee.
Dominique
Ben bang dat bij de RT geen optie is, zal het eens proberen maar ik geef mezelf weinig kansTon1959 schreef:................
Ik zet de motor meestal op de bok terwijl ik erop zit maar daar moet je wel lang genoeg voor zijn anders raak je het zadel terwijl je hem op de bok wil trekken.
Baird schreef:Ben bang dat bij de RT geen optie is, zal het eens proberen maar ik geef mezelf weinig kansTon1959 schreef:................
Ik zet de motor meestal op de bok terwijl ik erop zit maar daar moet je wel lang genoeg voor zijn anders raak je het zadel terwijl je hem op de bok wil trekken.![]()
?????Ton1959 schreef:.........................knip......................... Ik zet de motor meestal op de bok terwijl ik erop zit maar daar moet je wel lang genoeg voor zijn anders raak je het zadel terwijl je hem op de bok wil trekken.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!