Ermax Hoog Scherm

Alles over windbescherming en aerodynamica.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
MoneyFor

Ermax Hoog Scherm

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Hallo allemaal,

Ik overweeg een iets hoger scherm aan te kopen, niet om reden dat ik meer uit de wind wil zitten maar als het scherm op de hoogste stand staat kijk ik net op de rand van het scherm en dat is storend na een tijdje. Ik merk dat ik me steeds ietsjes ga bukken ofwel wat uitrekken om er niet op te kijken. Als ik het scherm dan net ietsjes lager zet vind ik dat de wind volop mijn helm wordt geleid vandaar de overweging voor een hoger scherm. Nu vond ik het scherm van Ermax dat 5cm hoger is dan de oem wat betreft prijs erg aantrekkelijk, iemand ervaring met dit scherm ?
Er was al eens sprake op het forum over dit scherm maar er werd niet verder over uitgeweid ( als ik de zoekfunctie goed heb gebruikt natuurlijk ;) ).

mvg K.
chrissierhuis
Type: Overig R-serie
Bijz: 03-2015
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Haaksbergen

Re: Ermax Hoog Scherm

Ongelezen bericht door chrissierhuis »

Ik heb al 2 jaar een hoog ERMAX scherm op mijn R1200RT en ben hier zeer tevreden over.
ook al een Wunderlich Marathon gehad maar de ERMAX is veel beter.
MoneyFor

Dank voor je reactie en toelichting, ik denk dat ik het ook aanschaf voor deze prijs.
MoneyFor

Zonet mijn Ermax scherm ontvangen en direct gemonteerd, verrassend goede pasvorm maar is wel iets dunner dan het oem scherm waardoor de 2 zwarte afwerkstrippen niet zou mooi aansluiten. Vraag me af of ik er een mm'tje zou afhalen van de topjes ( afstand stukjes ) waar de schroeven doorgaan op deze afwerk stripjes zodat ze aansluiten op het scherm of er gewoon afblijven en zo laten.
Als het scherm in zijn laagste stand staat is het bijna even hoog als het oem scherm op de hoogste stand, daar ben ik alvast blij mee, morgen eens proefrijden Big RT Smile
MoneyFor

Ritje is goed bevallen, wind gaat net iets anders over het scherm heen dat ik minder wind vang op m'n schouders en zelfs in de laagste stand is het perfect en zie ik net niet op het randje :-)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kuip & Ruiten”