Dus ik gooi er maar even een poll tegenaan. Mijn vraag is, ben je een man of een vrouw.

Ik ben dus een vrouw, hahaha.
Moderator: RT_Patrick
Toch wel ! motorbabe in 20??WernerB schreef:Ik lees wel eens iets op het forum door Werner, maar ben geen forumlid, om de simpele reden dat ik "maar" op een Honda CB600f Hornet rijd. En geen RT.![]()
Dus ik tel helaas niet mee.......![]()
ThereseB
WernerB schreef:
...Knipperdeknip.... Maar, ik heb al stiekum naar een verlaagde F650GS gekeken.....dan tel ik misschien al voor driekwart
WernerB schreef:Ik lees wel eens iets op het forum door Werner, maar ben geen forumlid, om de simpele reden dat ik "maar" op een Honda CB600f Hornet rijd. En geen RT.![]()
Dus ik tel helaas niet mee.......![]()
ThereseB
Die van Bart is te koop. Hij moet helaas stoppen.WernerB schreef:Hoi Marianne,
Je moest eens weten hoe leuk ik het zou vinden om ook een RT te hebben.![]()
Maar met mijn lengte van 1.67 meter, lukt me dat in geen 100 jaar; mijn voeten blijven steevast 10 cm boven de grond bengelen. Ja, als ik mijn stiletto's aantrek, dan lukt het me prima.![]()
Dus daarom maar een Hondaatje. Enne, een halve stem vind ik ook goed hoor. Ben niet zo moeilijk.![]()
Maar, ik heb al stiekum naar een verlaagde F650GS gekeken.....dan tel ik misschien al voor driekwart mee.![]()
Hartelijke groeten van Therese!
oooooh, je vergeet JennyJos WRSM schreef:Ik tel ff mee . . . Marianne, Therese, Till en last but not least, Marriecke . . . ik tel 4 dames. De poll geeft echter aan dat het er 2 meer zijn . . .![]()
Wie o wie zijn de andere twee? Meldt u svp dames . . . .
Kan het zijn dat Till, naast het feit dat jij voor haar gestemd hebt, zij dit zelf ook gedaan heeft? Dat zou die ene stem kunnen verklaren?Jos WRSM schreef:Ik tel ff mee . . . Marianne, Therese, Till en last but not least, Marriecke . . . ik tel 4 dames. De poll geeft echter aan dat het er 2 meer zijn . . .![]()
Kan het zijn dat Till, naast het feit dat jij voor haar gestemd hebt, zij dit zelf ook gedaan heeft? Dat zou die ene stem kunnen verklaren?Jos WRSM schreef:Ik tel ff mee . . . Marianne, Therese, Till en last but not least, Marriecke . . . ik tel 4 dames. De poll geeft echter aan dat het er 2 meer zijn . . .![]()
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!