Zo, de rit vandaag zit er weer op. Niet zo'n mooi weer, 13 graden, bewolkt, en af en toe wat motregen (wie had dat verdiend?

).
Dit in combinatie met wat ijverige boeren zorgde hier en daar voor glibberig wegdek, al dan niet met wat los grind, of zelfs een heuse modderlaag. Verhoogde oplettendheid alom dus.
Wel weer een mooie rit door een prachtige omgeving, waarbij we zelfs op plaatsen kwamen waar ik nog niet geweest was, en dat allemaal binnen 30 km van mijn thuisbasis.
De pauze bij Moeder de Gans is goed bevallen, met als enige aanmerking dat je voor dit geld in de Eifel toch echt 2 maal kunt eten. Op het moment van onze binnenkomst was er ook een grote groep geestelijken aanwezig (althans, gehuld in een pij), die echter niet geprobeerd hebben ons te bekeren :mrgreen:
Na de rit thuis nog even een kop koffie, en daarna rap naar de wasstraat om alle vuiligheid even van de motor af te spuiten.
Waarschijnlijk was dit de laatste rit voor dit jaar, hoewel, je weet nooit, als de weergoden het toelaten....
Verder nog even 3 fotokes als sfeerimpressie, met dank aan mijn jongste, die deze keer achterop zat.