Een geweldige motor d.m.v. de combinatie rustig ontspannen kunnen touren tot heel sportief rijden

Gr Bas
Moderator: RT_Patrick
Nico4sen schreef:Geweldige kleurstelling. Veel plezier ermee.
Tip: doe de topkoffer ook nog even in de kleur
Beste Ruud,ruudRTlc schreef:Schitterend... en dezelfde kleur die ik in bestelling heb staan! Afgelopen zaterdag proefgereden, en van de week de knoop doorgehakt. Wat een verschil met het vorige model! Ik rij nu een 2012 RT, en dat was al geweldig. Maar de beleving op de LC-versie is weer totaal anders. En een motor die veel levendiger is, met een mooier en dieper geluid ook. Verder is de balans gewoon heel erg goed, hij stuurt zichzelf bijna.
Mijn RT-lc is full-options: radio, Navigator V, alle optiepakketten, Michelin Pilot Road 4, comfort toerruit, cilinderbescherming, LED-schijnwerpers, binnentassen koffers, spatbordverlenging, beschermfolie op de koffers en een kleine topkoffer. De grote topkoffer is door de elektrische verbinding moeilijker afneembaar, dat zie ik niet zitten omdat ik 'm er ook regelmatig afhaal. Het spatbordverlenging setje is van MachineartMoto, te monteren zonder te hoeven boren.
Nu nog max. twee weekjes geduld hebben :roll:
Lemoi schreef:Dat is ook de kleur die ik besteld heb. Ofwel mooi :-)
De dealer zei dat hij onderweg is dus zal ie hoogstwaarschijnlijk volgende week bij de dealer zijn. Dus waarschijnlijk in twee weken mag ik eindelijk rijden!
Ik heb er echt wel even over zitten dubben (remlicht en centrale vergrendeling...), maar er dus toch vanaf gezien. Praktisch gezien heb ik de ruimte niet nodig, en stiekum vindt ik een kleinere koffer misschien nog wel mooier. Vooral als je zonder zijkoffers rijd, wat ik vaak doe.basplehn schreef:Beste Ruud,ruudRTlc schreef:Schitterend... en dezelfde kleur die ik in bestelling heb staan! Afgelopen zaterdag proefgereden, en van de week de knoop doorgehakt. Wat een verschil met het vorige model! Ik rij nu een 2012 RT, en dat was al geweldig. Maar de beleving op de LC-versie is weer totaal anders. En een motor die veel levendiger is, met een mooier en dieper geluid ook. Verder is de balans gewoon heel erg goed, hij stuurt zichzelf bijna.
Mijn RT-lc is full-options: radio, Navigator V, alle optiepakketten, Michelin Pilot Road 4, comfort toerruit, cilinderbescherming, LED-schijnwerpers, binnentassen koffers, spatbordverlenging, beschermfolie op de koffers en een kleine topkoffer. De grote topkoffer is door de elektrische verbinding moeilijker afneembaar, dat zie ik niet zitten omdat ik 'm er ook regelmatig afhaal. Het spatbordverlenging setje is van MachineartMoto, te monteren zonder te hoeven boren.
Nu nog max. twee weekjes geduld hebben :roll:
Gefeliciteerd alvast en veel rijplezier met jouw nieuwe aanwinst!
Je zult er heel veel plezier mee beleven.
Wel wil ik over de topkoffer een ding delen.
Ik heb de grote topkoffer en door de dealer voor gemonteerd.
Wat mij is opgevallen dat de dealer de elektrische kabel onder het zilveren afdekplaat heeft laten lopen en inderdaad nu lijkt het dat de topkoffer moeilijk te demonteren is.
Ik heb zelf dit even aangepast en nu kan ik de topkoffer binnen 01 minuut monteren en demonterenen de elektrische kabel loopt nu langs het zilveren afdekplaat.
Tevens is de bajonetsluiting onder het zadel makkelijk los te koppelen.
Ik mis wel een ding en dat is een 12V aansluiting in de topkoffer voor bijvoorbeeld de smartphone op te laden, maar dit is een bijzaak en bederft mijn pret in ieder geval niet!
Gr Bas
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!