Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer. Wat mij betreft doen we Eifel Lc rit jaarlijks.
Bas bedankt voor het initiatief, de route en het voorrijden. Super gedaan -top-
Moderator: RT_Patrick
Aad, we houden contact en als het weer goed is ben ik van de partij en kan ik meteen checken of dat ik Basecamp en Navigator V onder controle hebtbeckysmile schreef:Omdat het gisteren zo leuk was, en zo mooi weer, maar meteen een nieuwe route gepland voor komend weekend, wie zin heeft meldt zich maar.
Groet, Aad
Aad, ik ga ook kijken of ik mee kan. Je hoort van me.basplehn schreef:Aad, we houden contact en als het weer goed is ben ik van de partij en kan ik meteen checken of dat ik Basecamp en Navigator V onder controle hebtbeckysmile schreef:Omdat het gisteren zo leuk was, en zo mooi weer, maar meteen een nieuwe route gepland voor komend weekend, wie zin heeft meldt zich maar.
Groet, Aad![]()
Gr Bas
Hoi Aad,beckysmile schreef:Guus, ziet er mooi uit zo, alleen dat plaatje van die motor, dat kan echt niet :mrgreen: , hoewel het voorwiel best wel lijkt op die van de 1100 serie.
![]()
Ik hoop voor je dat dit redelijk automatisch gaat, anders ben je hier uren mee zoet.
Groet, Aad
Guus en Ria,Guusvb schreef:En hier is mijn track-log met foto's
http://www.a-trip.com/tracks/view/159744
Nou kan ik tenminste zien wat ik allemaal gemist heb onderweg.... :)
![]()
Guus
P/S Het is me (nog) niet gelukt om mijn terugreis uit het logbestand te halen
Haha, daar reken ik dan maar opbeckysmile schreef: Als we weer het weer krijgen dat ik verdien, komt het helemaal goed
Mooi, dan kunnen we ook meeBas schreef: knip
Tevens is er besloten de RT-Forum Monschau ---> Jackerath rit in het voorjaar 2015 bij goed weer feilloos te gaan rijden, dus voor diegene houdt de forum hierover in de gaten.
knip
Wat is er mis met een rooie motor?beckysmile schreef:Guus, ik bedoelde het plaatje van de rode motor die over je tracklog rijdt...
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!