Afgelopen maand kreeg mijn RT zijn dure 40.000 km beurt. Waarschijnlijk is daarbij de sensorkabel achter bij de cardanklok, niet goed vastgezet in zijn klemmetje. In elk geval was de kabel eruit gewipt en heeft heerlijk langs de achterremschijf liggen schuren. Gevolg: rode gevaren driehoek in display bleef branden, kilometerteller en snelheidsmeter weigerden dienst.
Ik dacht direct: "God ( in dit geval BMW) straft direct! Daarmee refererend aan mijn kritiek.....

Gelukkig overwon mijn gezonde verstand en kwam al snel de doorgesleten draad tegen.
Morgen maar eens de boel demonteren als ik tijd en zin heb. Sensor losmaken, kabel voor een deel strippen en ervoor zorgen dat contact hersteld wordt. En dan hopen dattie het weer doet. Maar dat komt vast goed.
Zo, en dat overdenkend, schenk ik nu buiten op het terras een glas wijn in en steek een mooie sigaar op!

Zie trouwens net in mijn mail dat we door Engelse vrienden worden uitgenodigd om even over te komen. Goed plan. We kijken er nu al naar uit!

Morgen weer een dag. Carpe Diem!