Cylinder bescherming en Navigator V keurig geinstalleerd. De hele papierwinkel die bij de overdracht hoort afgehandeld, netjes uitleg gekregen over vanalles en nog wat. Daarna nog even pinnen (detail

Eerst van Maastricht Aachen airport waar de dealer woont, naar huis gereden (tussen 10 en 15 km). Bij opstappen moest ik natuurlijk even wennen aan koppeling en gasrespons. De eerste meters gingen dus iets onwennig maar dat gaat heeeeeeel erg snel over en binnen een paar kilometer voelt het weer vertrouwd als een RT.
Thuis aangekomen gelijk alle apparatuur gekoppeld. IPhone aan de Navigator. Blackberry van het werk aan de Navigator. Nolan Ncom aan de Navigator. Dit ging allemaal snel en vlekkeloos. De binnentassen uit het 2009 model passen mooi in de koffers van de LC (zoals ik wel verwacht had)
Het kleine topkoffer van de "oude" motor staat nu bij de dealeRT om het contactslot aan te passen aan de nieuwe sleutel en het deksel in kleur te spuiten. Het grote nieuw te leveren topkoffer voor de LC vind ik te groot en als ik de RT ermee zie speelt mijn Goldwing fobie op

Maar goed, nadat alle apparatuur functioneel was heb ik de RT de garage uit gerold en gingen de eerste kilometers van start.
INDRUKWEKKEND !!!
Wat een enorm verschil met de vorige RT die ik overigens ook al heerlijk vond rijden. Soepel, vertrouwd en zeker ook sneller. De bevestiging van het windscherm is sterk verbeterd tov het 2009 model. Minder trillingen. Het dashboard is super mooi. De menu's zijn zo simpel en gemakkelijk te vinden dat het echt niet nodig is om boekjes vooraf te gaan zitten doorspitten. Heel logisch opgebouwd.
De versnellingsbak is natuurlijk weer zoals we van BMW gewend zijn. KLAK KLAK KLAK maar de klappen zijn wel allemaal zonder probleem raak. (was ook al zo bij de 2009 RT die ik inruilde)
Kortom ik heb geen minpunt kunnen ontdekken tot nu toe. Ik verwacht heel erg snel terug te zijn bij de dealer voor de 1000 km controle

Het is genieten!!!
Luc
O ja, de foto's volgen. (iedereen hier weet waarschijnlijk toch al hoe het ding eruit ziet