Frans, Al die mooie spullen op de grond. Ja heel voorzichtig. Ik ben ook een pietje precies.
Achterkant zit al weer in elkaar en de voorkant is er nu uit.
Hoe gek kan je het bedenken maar het middenstuk van de valbeugel moest eruit omdat ik 1 mm te weinig ruimte had om de voorkant te laten zakken.
2 dames hebben de achterkant naar beneden gedrukt zodat ik de schokker er onderuit kon halen.
En die stomme valbeugel moet je eerst aan je frame losmaken en daarna de zijstukken eraf. Want er zit een verborgen bout in de valbeugel achter de onderstukken.
Dus die los en toen was het makkelijker maar wat een werk aan de voorkant zeg.
Een halve motor slopen voor een schokbreker.
Nu heb ik de Hyperpro van een 1200 GS en niet van een GSA. Een GSA is 30mm hoger dan de GS, Dat zit in het zadel en de schokkers.
Nu heb ik de totaal afstelbare Hyperpro bekeken en op hoogte gezet zodat ik maar 5 tot 10 mm verschil heb met de originele schokkers en hoop hierdoor iets lager uit te komen maar net niet te laag zodat ik mijn GSA middenbok en zijstandaard moet omzetten naar die van een GS. Want die zijn dus ook weer lager.
Maar eerst maar kijken morgen als het droog is.
Nu regent het weer hier en staat ie nu onder een hoes.
De woonkamer is voor een kwart gevuld met gereedschap en onderdelen. Gelukkig is de woonkamer 11 meter lang.
Morgen ook weer verder foto's maken.