Zelf heb ik op een
 een demper van Sebring Twister gehad en ik moet zeggen dat hij een prachtig warm geluid maakte. De dB-killer heb ik laten zitten waar ie zat.
 een demper van Sebring Twister gehad en ik moet zeggen dat hij een prachtig warm geluid maakte. De dB-killer heb ik laten zitten waar ie zat.   
 
Tegenwoordig heb ik een GS, waarvan ik de mening toegedaan ben dat de standaard uitlaat minder gezapig klinkt als de standaard uitlaat van een RT. Komt eigenlijk een beetje overeen met de Sebring. Ik ben dus helemaal tevreden.
Maar het kan ook harder; lees luider en de dB-killers worden dan verwijderd en kunnen we van 'loud pipes' spreken en minimale demping. Ik heb de twijfelachtige kreet 'Loud pipes save lives' hier ook wel voorbij zien komen. :shock:
Naast het feit dat ik zelf niet op een 'herriemotor' wil rijden omdat ik het niet comfortabel vind ben ik van mening dat een dergelijke uitlaat overlast voor anderen veroorzaakt dan wel kan veroorzaken. Ook ben ik van mening dat we op die manier geen begrip kweken bij overige verkeersdeelnemers en anderen; met alle mogelijke gevolgen van dien.
Hoe sta jij er tegenover en waarom?





 
  
 


 
  
 



 ). Wat de poll betreft " too loud pipes" geven wat mij betreft meer overlast, dus ik heb ja gestemd.
 ). Wat de poll betreft " too loud pipes" geven wat mij betreft meer overlast, dus ik heb ja gestemd.

 ), jammer van de bijkomende schade aan het blok en lakwerk, je wist dat het niet mag.
 ), jammer van de bijkomende schade aan het blok en lakwerk, je wist dat het niet mag.  
  

 
  
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) 
  
  
 

