Dat is de enige juiste smiley. Sinds een paar weken ben ik de blije bezitter van een R1200RT. Sinds 2007 is hij voor mij ingereden tot zo'n 35.000 km en toen heeft hij de oversteek uit de UK gemaakt. Hij is vrij compleet, zelfs met radio en CD speler, hoewel ik niet geloof die te gaan gebruiken. Ben echter wel zo'n perfectionist die de missende antenne dan toch een keer gaat kopen. Zo'n leeg schroefgat is ook niet mooi.
Afgelopen week heb ik er direct een Zumo 590 op laten zetten bij Waypoint. Na de 660 op mijn vorige motor een verademing qua snelheid. Dat is de motor trouwens ook. Ook weer vergeleken met mijn vorige motor, een Fatboy van Harley. Een mens moet eens wat anders, niet? Ik merkte dat ik toch altijd wel wat spullen wilde meenemen, een extra broek, schoenen, en op de Harley lukte dat niet goed. Nu heb ik twee favoriete fietsen, maar helaas slechts voor één ruimte, dus een paar weken terug de grote wisseltruc. En het bevalt super! Ben nog wat aan het spelen met de elektronische demper instelling en moet nog even terug voor een bandenspanningssensor die het niet goed doet, maar verder is alles helemaal goed. Hoewel de motoragent waar ik bij Waypoint even mee stond te praten mij wist te vertellen dat ik wel het olieverbruik in de gaten moet houden. Verder een heerlijke rust, souplesse en snelheid.
Als ik een bijdrage kan leveren aan het forum zal ik dat zeker doen. Mijn (technische) motor kennis is niet van dien aard dat ik daar veel van verwacht. Ik ben niet van de enorme veranderingen doorvoeren aan mijn eigen motor, maar als ik kan opsteken hoe ik zelf wat kleine klussen kan uitvoeren dan is dat al heel mooi. Verder deel ik graag ervaringen over de Zumo en Basecamp voor de Mac. Veel mensen zitten toch op Windows en de Mac gebruiker sneeuwt soms wat onder. Daar ben ik dan weer erg handig mee en zo biedt en levert een forum voor ieder wat wils.
Tot slot: de video van de RT-dag is erg indrukwekkend. Als het past in mijn schema lijkt dat me wel wat voor volgend jaar.
Groet,
Jurgen