There's a new kid in town

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

jschreij

There's a new kid in town

Ongelezen bericht door jschreij »

Dag allemaal,

Big RT Smile

Dat is de enige juiste smiley. Sinds een paar weken ben ik de blije bezitter van een R1200RT. Sinds 2007 is hij voor mij ingereden tot zo'n 35.000 km en toen heeft hij de oversteek uit de UK gemaakt. Hij is vrij compleet, zelfs met radio en CD speler, hoewel ik niet geloof die te gaan gebruiken. Ben echter wel zo'n perfectionist die de missende antenne dan toch een keer gaat kopen. Zo'n leeg schroefgat is ook niet mooi.

Afgelopen week heb ik er direct een Zumo 590 op laten zetten bij Waypoint. Na de 660 op mijn vorige motor een verademing qua snelheid. Dat is de motor trouwens ook. Ook weer vergeleken met mijn vorige motor, een Fatboy van Harley. Een mens moet eens wat anders, niet? Ik merkte dat ik toch altijd wel wat spullen wilde meenemen, een extra broek, schoenen, en op de Harley lukte dat niet goed. Nu heb ik twee favoriete fietsen, maar helaas slechts voor één ruimte, dus een paar weken terug de grote wisseltruc. En het bevalt super! Ben nog wat aan het spelen met de elektronische demper instelling en moet nog even terug voor een bandenspanningssensor die het niet goed doet, maar verder is alles helemaal goed. Hoewel de motoragent waar ik bij Waypoint even mee stond te praten mij wist te vertellen dat ik wel het olieverbruik in de gaten moet houden. Verder een heerlijke rust, souplesse en snelheid.

Als ik een bijdrage kan leveren aan het forum zal ik dat zeker doen. Mijn (technische) motor kennis is niet van dien aard dat ik daar veel van verwacht. Ik ben niet van de enorme veranderingen doorvoeren aan mijn eigen motor, maar als ik kan opsteken hoe ik zelf wat kleine klussen kan uitvoeren dan is dat al heel mooi. Verder deel ik graag ervaringen over de Zumo en Basecamp voor de Mac. Veel mensen zitten toch op Windows en de Mac gebruiker sneeuwt soms wat onder. Daar ben ik dan weer erg handig mee en zo biedt en levert een forum voor ieder wat wils.

Tot slot: de video van de RT-dag is erg indrukwekkend. Als het past in mijn schema lijkt dat me wel wat voor volgend jaar.

Groet,
Jurgen
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: There's a new kid in town

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum ! Bedankt voor je leuke introductie _004 het is niet de meest voorkomende wisseltruc die je gemaakt hebt, maar ik verwacht dat je de lichtvoetigheid van de -1200- best zult gaan waarderen. Er zijn regelmatig leuke toerritten die door de forumleden zelf worden georganiseerd en natuurlijk het jaarlijks terugkerende treffen2015 . We hopen je daar zeker te mogen begroeten.

Tot die tijd wens ik je heel veel plezierige en veilige kilometers toe!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Jurgen,

Welkom op het RT-forum en bedankt voor je leuke intro. Overstappers van Harley naar de Boxer komen we niet vaak tegen.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Dat is nog eens een intro, zoals je ze niet vaak ziet :D _004
icon_welcome

Luc
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
Eric r1200rt
Type: R1200RT
Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Eric r1200rt »

Welkom, ter info heb een originele antenne liggen van een 1200RT van 2006 (heb de radio verwijderd). Als je interesse hebt, stuur maar een PB

Eric.
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jurgen,

Van harte welkom op ons unieke forum en bedankt voor je introductie! _004

Vele plezierige kilometers op jouw -1200- toegewenst! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
jschreij

Ongelezen bericht door jschreij »

Eric r1200rt schreef:Welkom, ter info heb een originele antenne liggen van een 1200RT van 2006 (heb de radio verwijderd). Als je interesse hebt, stuur maar een PB

Eric.
Hoi Eric,

Ik heb je een PB gestuurd. Wil je daar nog even op reageren?

Groet,
Jurgen
Eric r1200rt

Hoi Jürgen,
Dat had ik gedaan, althans heb wat ingetypt en verzonden, mogelijk iets mis gegaan, stuur je nu nieuwe PB.

Groet,
Eric.
Eric r1200rt

Hoi Jürgen,

Er gaat iets mis, PB blijft steken in m'n out box (en eerdere mails heb ik inderdaad niet kunnen vinden in verzonden box ...). Zou je mij een PB kunnen sturen met je email adres?

Groet,
Eric.
Beamer63
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R Nine T Racer
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Beamer63 »

Jürgen ,
Hartelijk welkom en ik wens je veel plezierige ,veilige en probleemloze kilometers toe!
Kijk en dat vind ik nu de kracht van dit Forum ; je roept eens wat en je wordt op je wenken bediend !

Peter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”