Frederik uit Kortrijk

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

frederik

Frederik uit Kortrijk

Ongelezen bericht door frederik »

Goede middag. Ik rij al een ruime 10jaar BMW. Ik reed al met verschillende boxer rt'sondermeer een r1150rt, een r1200rt en nu sedert een tweetal weten met een r1200rt silverline.

Verschillende andere boxers vanuit het bmw gamma passeerden hier reeds in de garage, ondermeer verschillende gs'en uit diverse generaties.

De belangrijkste beslissing op bmw boxer gebied was de verkoop van mijn gs voor een nieuwe rt. De rt is veel stabieler en de actieradius op een dag rijden is veel verder dan van een gs zodat ik met de rt terug Italië als bestemming aankan. Italië is mijn favoriete bestemming.

Ik hou van allerlei prullaria te voegen op mijn motoren.

Verder veel rt plezier.

Frederik
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Re: Frederik uit Kortrijk

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Welkom Frederik, weer een 1200RT erbij in de club :D Ja, met grote afstanden is de RT natuurlijk echt geweldig.

Veel plezier, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
Beamietoo

Re: Frederik uit Kortrijk

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hoi Frederik,

Italie is indedaad schitterend om heel veel redenen en op en RT is de beste manier om rond te toeren. Welkom bij jouw motorbroeders !

Gr,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”