Rein verplaatst
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Rein verplaatst
Beste mede toerers,
Na van de K75S gedwongen afscheid te hebben genomen,vanwege pijn in de schouders mede veroorzaakt door de sportieve zithouding, heb ik een R850R teruggekocht welke het probleem voor het grootste gedeelte heeft opgelost.Ik hoop hierop nog vele kilometers te mogen maken en ook het onderhoud met ondersteuning van dit geweldige forum te kunnen uitvoeren!
vriendelijke groet Rein.
Na van de K75S gedwongen afscheid te hebben genomen,vanwege pijn in de schouders mede veroorzaakt door de sportieve zithouding, heb ik een R850R teruggekocht welke het probleem voor het grootste gedeelte heeft opgelost.Ik hoop hierop nog vele kilometers te mogen maken en ook het onderhoud met ondersteuning van dit geweldige forum te kunnen uitvoeren!
vriendelijke groet Rein.
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Re: Rein verplaatst
Welkom op dit informatieve forum waar je zeker veel informatie zult krijgen over onderhoud en wat al niet meer.
Luc
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Luc
- Wullum
- Type: R1250RT
- Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
- Land: DE
- Woonplaats of omgeving: Lkr. HN
Foto's?
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo Rein,
Welkom op het
en veel, pijnloos, plezier op je R850R. Laat je weten hoe hij je bevalt ivm je schouders?
Welkom op het

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van jouw R850R en natuurlijk welkom op ons mooie forum! Heel veel comfortabele kilometers toegewenst!
Bert M
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!