Ook even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Jobbmwr1100rt
Type: R1100RT
Bijz: 1996
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Breda

Ook even voorstellen

Ongelezen bericht door Jobbmwr1100rt »

Hallo forumleden, ook ik heb die geweldige BMW r1100rt gekocht wat een motor rijd super.
Ik ben Job van Heerden 47 jaar jong, uit Breda, getrouwd en nog steeds gelukkig ( weet niet of dat voor mijn vrouw ook zo is ..lol..) en heb een zoon van 18,ppfff wat gaat de tijd snel.
Na diverse motoren ging ik eens kijken naar een BMW, nou tot nu toe de beste keus, wat een fijne toermotor zeg.
Heb al een paar keer op het forum gelezen voor dat ik de motor kocht en het kwam er maar niet van om lid te worden, dus nu eindelijk....
Wat ik hier en daar lees over problemen met de r1100rt daar kan ik bij mijn motor gelukkig nog niets van terug vinden, het is een blauwe uit 1996 en kocht hem met 54000 km van een man die er bijna geen tijd had om er op te rijden, nou mogen jullie van mij bijna alles weten....dus kocht ik de motor voor 3000 euro + een nieuw leren motorpak voor mijn vrouw erbij en jullie weten wel wat dat kost,
dus denk ik dat het heel redelijk is voor die prijs en hij rijd SUPER !! nog nooit zo veel gereden op een motor in de regen of niet, als ik maar kan rijden wanneer ik tijd heb.
Ook heb ik nog wat andere hobby's, drummen en een boot dus met goed weer is het wel eens moeilijk om keuzes te maken .... pfff, tis toch wat hoe ouder hoe gekker..
Als er weer een meeting is en als ik dan kan komen lijk me dat heel leuk, en misschien zijn er meer mensen rond of in Breda de bij dit forum zitten, maar dat hoor ik dan wel.
En over dit forum, een woord GEWELDIG !! zeker voor de mensen die dit allemaal mogelijk maken en houden super.
Als er mensen zijn die op Facebook zitten, kunnen die als ze willen bij mijn zich als vriend toe voegen, altijd leuk om wat foto's te kijken, even zoeken naar Job van Heerden zie je een foto van een drummer, ja die lelijke vent ben ik ...
Gr Job
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Job,

Bedankt voor je vrolijke intro en natuurlijk welkom op het RT-forum . Veel plezier samen van jullie -1100- en wellicht komen we elkaar eens tegen. Misschien wel bij het treffen2015 ?
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)

In Sep is er een rit trouwens...

viewtopic.php?f=55&t=9103
Grts Franky
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum ! Veel veilige en plezierige kilometers op jouw -1100- toegewenst!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
sacuL
Type: R1150RT
Bijz: een mooie zwarte met LED daglicht verlichting.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Ongelezen bericht door sacuL »

Dag Job,
Wees welkom op dit mooie RT-forum
Leuk de motor en een boot als hobby
Gezamenlijke interesses dus _004

Veel veilige KM en geniet van je Beemer.

[groet] sacuL
"LEKKER DUURT ALTIJD TE KORT"
Jobbmwr1100rt
Type: R1100RT
Bijz: 1996
Woonplaats of omgeving: Breda

Ongelezen bericht door Jobbmwr1100rt »

Hoi iedereen en die evt. nog komen, bedankt voor jullie leuke reacties, SUPER !!
Gr Job Big RT Smile

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”