zumo 590 en sena 5
Moderator: RT_Patrick
- Lexrt
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Best
zumo 590 en sena 5
Beste mensen , de zumo 590 pairt niet met de sena 5 Bluetooth Headset wat doe ik fout. Heb het een aantal keer geprobeerd maar hij vind hem niet.
Graag jullie hulp.
Groeten lexrt
Graag jullie hulp.
Groeten lexrt
- PaPinkelman
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
Re: zumo 590 en sena 5
Ik kan je niet direct helpen, heb geen van beide apparaten. Al bij de leverancier gevraagd?
Wellicht is er iets te vinden op het GPS forum van Waypoint (http://forum.gps.nl), of meld daar je probleem. Er kijken daar veel experts en ervaringsdeskundigen mee, wellicht kunnen zij je helpen. Geef dan wel iets meer details dan "het werkt niet"... Welke handelingen heb je gedaan, krijg je foutmeldingen of gebeurt er iets anders dan de handleiding(en) beschrijven.
P.S. ik heb zelf de combinatie Zumo 350 en Interphone F5, geen enkel probleem met pairen. Een motormaatje heeft een BMW Navigator V ('broertje' van de 590) en een Sena 20, ook van hem nog geen probleem gehoord.
Wellicht is er iets te vinden op het GPS forum van Waypoint (http://forum.gps.nl), of meld daar je probleem. Er kijken daar veel experts en ervaringsdeskundigen mee, wellicht kunnen zij je helpen. Geef dan wel iets meer details dan "het werkt niet"... Welke handelingen heb je gedaan, krijg je foutmeldingen of gebeurt er iets anders dan de handleiding(en) beschrijven.
P.S. ik heb zelf de combinatie Zumo 350 en Interphone F5, geen enkel probleem met pairen. Een motormaatje heeft een BMW Navigator V ('broertje' van de 590) en een Sena 20, ook van hem nog geen probleem gehoord.
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
De handleiding heb ik nu niet bij de hand, maar daarin staat beschreven hoe je je navigatie moet koppelen aan de SMH 5. Heeft te maken met de tijd dat je de knoppen moet ingedrukt houden als ik me niet vergis
In elk geval lukte het hier bij de 390 zonder problemen, ook het koppelen van de telefoon
Staat je Bluetooth wel aan bij de instellingen?
In elk geval lukte het hier bij de 390 zonder problemen, ook het koppelen van de telefoon
Staat je Bluetooth wel aan bij de instellingen?
Grts Franky
Ik heb een 590 en een sena smh 5 en heb ook enige moeite gehad met de eerste keer pairen maar na een paar keer lukte het toch .
Nu gaat het altijd in 1 keer goed , aparaten aanzetten en klaar .
Druk je de knopjes van de sena wel lang genoeg in ? ze moeten snel rood/blauw knipperen tijden het pairen .
Nu gaat het altijd in 1 keer goed , aparaten aanzetten en klaar .

Druk je de knopjes van de sena wel lang genoeg in ? ze moeten snel rood/blauw knipperen tijden het pairen .
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Model 2011, full option
- Woonplaats of omgeving: Noord Holland
Na enig gehannes eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
Op d'een of d'andere manier blijven die dingen hardnekkig volharden in eerder opgetreden problemen.
Daarna weer volgens het boekje moet toch lukken.
I.m.h.o. is Sena een beter BT toestel.
Ronald
Op d'een of d'andere manier blijven die dingen hardnekkig volharden in eerder opgetreden problemen.
Daarna weer volgens het boekje moet toch lukken.
I.m.h.o. is Sena een beter BT toestel.
Ronald
- Lexrt
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Best
Vrienden het is mij gelukt, ik blij. Handleiding sena 5 erbij apparaat aangezet, telefoonknoop 5 seconden vastgehouden lampjes beginnen te knipperen en de zumo 590 herkent hem. Werkt prima nu.
Bedankt voor jullie reacties. groeten lexrt
Bedankt voor jullie reacties. groeten lexrt
- scan
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
Gevalletje RTFM!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1617 Weergaves
-
Laatste bericht door Eric r1200rt
-
- 4 Reacties