Remsysteem BMW R1150RT

Alles over remmen, ABS-problemen en ervaringen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
jacvanes
Type: Overig R-serie
Bijz: BMW R1200R
Land: nl
Woonplaats of omgeving: midden Brabant

Remsysteem BMW R1150RT

Ongelezen bericht door jacvanes »

Beste mede forumleden, ik voel mij geroepen om te reageren, op bepaalde uitlatingen op het forum
"alle overige technische onderwerpen"dat alleen overheids BMW gescheiden integrale remmen hebben
dat is volgens mij een misverstand, mijn R1150RT jubileum uitvoering 2005, is half integraal,dit wil zeggen, de handrem remt voor en achter, de voetrem remt alleen achter, dus ik heb ook net zoals de overheid, gescheiden integrale remmen, origineel, geen ex overheidsuitvoering, daarbij hierbij vermeld, zie mijn BMW op forum, "Koop/verkoop/gezocht"
groet Jacco
Inspector Gadget

Re: Remsysteem BMW R1150RT

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik weet niet of je kunt spreken over een misverstand.

Misschien omdat jij de jubileum-editie hebt, dit mogelijk "standaard" was bij die specifieke uitvoering.

Of tijdens het bestellen heeft de koper bij de BMW dealeRT gevraagd deze optie te laten monteren, want bij bestelling kan je vrijwel alles (ook) extra bestellen bij de fabriek. (BMW bouwt ready-to-order).

Misschien dat, omdat de 1150RT in die periode het uitlopende model was, BMW de resterende onderdelen welke wel op voorraad waren, gemonteerd heeft.

Of misschien een regionaal verschil, denk aan België, Frankrijk, of Duitsland, bijvoorbeeld.

Feit is dat deel-integraal niet "standaard" was op de "standaard" 1150RT.

Ik wens je veel succes met de verkoop van je 1150RT, ik herken het gewicht probleem.
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Re: Remsysteem BMW R1150RT

Ongelezen bericht door Wullum »

De laatste actieuitvoering van de -1150- (welke alleen in zwartmetallic leverbaar was, met full options) had af-fabriek een deelintegraal remsysteem.
Zoals je het eigenlijk op allemaal had willen hebben eigenlijk...
Is al in eerdere draadjes besproken geweest, weet zo gauw niet welke.

't is dat ik vorig jaar net een -1150- heb gekocht, anders was dit wel een onweerstaanbare geweest _005
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Remmen & ABS”