Let's go Orange
Moderator: RT_Patrick
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Let's go Orange
Tot nu toe doet 'ons' Nederlands elftal het goed op het WK.
Steeds meer zien we straten / wijken en auto's met oranje / rood / wit / blauw uitdossing.
In de drukte van het woon-werkverkeer zie ik auto's en een enkele motorrijder die oranje details heeft aangebracht op zijn/of haar voertuig.
Ik vraag me af of er op forumleden zijn, die hun waardering of support voor oranje laten blijken op of aan hun motorfiets (of auto)....
heb je een leuke oranje foto van je voertuig.... posten maar!
Steeds meer zien we straten / wijken en auto's met oranje / rood / wit / blauw uitdossing.
In de drukte van het woon-werkverkeer zie ik auto's en een enkele motorrijder die oranje details heeft aangebracht op zijn/of haar voertuig.
Ik vraag me af of er op forumleden zijn, die hun waardering of support voor oranje laten blijken op of aan hun motorfiets (of auto)....
heb je een leuke oranje foto van je voertuig.... posten maar!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Re: Let's go Orange
Had ik bij het vorige EK een poll van gemaakt: linkje
Topic is inmiddels gesloten (want twee jaar oud) maar de uitslag is duidelijk: weinig animo is onder de hier aanwezige RT-rijders
Ik heb wel wat oranje prullaria in huis gehad omdat de kassière ze sneller uitdeelt dan ik nee kan zeggen, maar die gaan soepeltjes richting prullenbak.
En die onzin op of aan mijn
hangen? No fu
ng way !
Topic is inmiddels gesloten (want twee jaar oud) maar de uitslag is duidelijk: weinig animo is onder de hier aanwezige RT-rijders

Ik heb wel wat oranje prullaria in huis gehad omdat de kassière ze sneller uitdeelt dan ik nee kan zeggen, maar die gaan soepeltjes richting prullenbak.
En die onzin op of aan mijn

Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Alles wat ik krijg gaat naar de buurtkinderen, ikzelf doe er verder niets mee.
Het is wel genieten van de rust in het verkeer tijdens wedstrijden, met uitzonderingen van de paar telaatkomers die nog ff snel naar huis willen knallen.
Het is wel genieten van de rust in het verkeer tijdens wedstrijden, met uitzonderingen van de paar telaatkomers die nog ff snel naar huis willen knallen.

- AGVerheij
En zorg dat je op tijd weer thuis bent, voor de dronken TV-kijkers en feestvierders de weg komen......
Groets, GerbeRT
- Ton1959
- Bijz: R80
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Oranje is mijn kleur niet. Als iets teveel om geld draait heeft het al gauw weinig meer met sport te maken.
- mkoskamp
- Woonplaats of omgeving: Deventer
Ik heb oranje knippers 

- AGVerheij
ik niet :lol:mkoskamp schreef:Ik heb oranje knippers
(witte/smoke glaasjes, met eronder verborgen een oranje lichtpuntje)
Ergens in de berging liggen nog de gekleurde versies weg te stoffen.....
Groets, GerbeRT
- Baird
- 2024
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Dan maar eens wat positiefs: Had 2 weken terug op de heenreis naar Zwitserland een oranje AH Hamster op de motor geplakt, helaas de eerste keer boven de honderd ging hij airborne en heb hem niet meer terug gezien, de rest van de vakantie dus alleen met oranje running-lights rond gereden.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
- PaPinkelman
- Bijz: BMW F800GT
- Woonplaats of omgeving: Helmond
De kleur van mijn F800GT is Valencia Orange
(en dat is dan ook het enige aan oranje dat ik deze weken zal hebben....)
(en dat is dan ook het enige aan oranje dat ik deze weken zal hebben....)
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Baird schreef:Dan maar eens wat positiefs: Had 2 weken terug op de heenreis naar Zwitserland een oranje AH Hamster op de motor geplakt, helaas de eerste keer boven de honderd ging hij airborne en heb hem niet meer terug gezien, de rest van de vakantie dus alleen met oranje running-lights rond gereden.

- Mello
- Type: R1250RT
- Woonplaats of omgeving: Nieuweschans
Daar mijn werkvoertuig een baggerschip is van 156 mtr lang, kleur je die niet zo snel oranje. Zal de baas ook niet leuk vinden denk ik
Dus maken we het maar het beste ervan en is de scheepsbar versierd

Zo hebben we hier voor de Nederlandse kust ter hoogte van Petten nog een beetje het Oranje gevoel
Johan

Dus maken we het maar het beste ervan en is de scheepsbar versierd

Zo hebben we hier voor de Nederlandse kust ter hoogte van Petten nog een beetje het Oranje gevoel

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- Peter_V
- Type: R1100RT
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Ik heb de topkoffer een weekje oranje gehad maar dat was gewoon motormishandeling

Nu gewoon weer zwart...

Nu gewoon weer zwart...
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
BLOODY HELL. Je had beter duitser kunnen zijn. Een zwart met wit koffer was mooier geweestPeter_V schreef:Ik heb de topkoffer een weekje oranje gehad maar dat was gewoon motormishandeling![]()
Nu gewoon weer zwart...

- Marcel 1200rt
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Wat zou het leven toch anders zijn als je Duitser bent: goedkopere benzine, goedkopere BMW's, alles is groter en mooier en vooral..........Weltmeister.Erteetje schreef:Peter_V schreef:Ik heb de topkoffer een weekje oranje gehad maar dat was gewoon motormishandeling![]()
BLOODY HELL. Je had beter duitser kunnen zijn. Een zwart met wit koffer was mooier geweest![]()

Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
Marcel 1200rt schreef:Wat zou het leven toch anders zijn als je Duitser bent: goedkopere benzine, goedkopere BMW's, alles is groter en mooier en vooral..........Weltmeister.Erteetje schreef:Peter_V schreef:Ik heb de topkoffer een weekje oranje gehad maar dat was gewoon motormishandeling![]()
BLOODY HELL. Je had beter duitser kunnen zijn. Een zwart met wit koffer was mooier geweest![]()
Goeie Marcel. Het is voor velen natuurlijk vloeken in de kerk maar ik ben het helemaal met je eens

- Wullum
- Type: R1250RT
- Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
- Land: DE
- Woonplaats of omgeving: Lkr. HN
@Marcel1200rt en @Erteetje jullie hebben makkelijk lullen, je woont praktisch op de grens 

Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Sie haben völlig recht.Wullum schreef:@Marcel1200rt en @Erteetje jullie hebben makkelijk lullen, je woont praktisch op de grens

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!