Na aardig wat tegenslag veroorzaakt door een "dealer" en een domme streek van mezelf (elders te lezen) is het oppimpen en toevoegen van enkele onderdelen allemaal toch voor elkaar gekomen.
Deze week weer na een lange koude en pekelwinter toch weer heerlijk gereden.
Vandaag wat plaatjes gemaakt en zie hier het resultaat van dit alles.

Het zijaanzicht met valbeugels. Ook is rechts nog de vercroomde stuuruiteinde te zien

Vooraanzicht met de verstralers, oliekoelerrooster en valbeugels.

Hier brandt het spul en ook de gemonteerde runninglights. Zie wel dat ik waarschijnlijk de fitting links even een halve slag moet draaien.

Hier het hele navigatie gedeelte. De groen schakelaar voor de verstralers. Het ingebouwde temperatuurmetertje.
De fietscomputer en routerol had ik reeds. ( wil geen gps) BMW embleen op de balhoofddop geplakt, dit is een embleen uit een oud autostuur welke als clacson diende. Tevens heb ik een stukje doorzichtig plasticfoelie, ( waarmee boeken worden gekaft) op maat geknipt en als bescherming voor de balhoofdplaat dient. Links op het stuur naast de alarmlichtenknop zit nog een instelknopje van de Red Alerd alarm wat dankzij de dealer niet meer werkt.
Maar laat maar zitten ivm de aansluitingen.

Nogmaals het temperatuurmeterje en de verstalerschakelaar en de fietscomputer.
Daar heb ik ook een schakelaartje aan zitten, want als je eens verkeerd rijdt met de route op de rol. kloppen de kilometers niet meer. je kan dan het tellertje even uitschakelen zodat je weer op de juiste km. stand komt als op de rol.
Als je de teller los schuift heb je kans dat deze in het gras of de weg komt zodat je dan niets meer hebt.
Eigenlijk is dit met tourritten vanaf papier en km. standen onmisbaar.

Onder het bagagerekje een extra Led achter- en remlicht geplaatst van Touratech.
Is nog net het gele stukje rubberslang te zien waar ik mijn beugelslot inschuif.
Niks geen geknoei en geklapper in de koffer.

Hier brandt alleen het achterlicht. Had eigenlijk ook een foto moeten maken met brandend remlicht.
Zijn beide wel erg duidelijk. Heb de draad onder het rekje zolang gehouden dat ik deze ook op de topkoffer kan monteren als ik die er op zou hebben.

De plastic vuldop verwisseld voor een nette.
Het heeft een paar centen gekost, maar dan heb je ook wat.
Aangezien het originele Red Alerd alarm niet meer werkt hebben we toch wel enige geheime antidiefstal maatregelen genomen.
Groeten Bertus.