http://testmotor.nl/2014/233-langeduurt ... tack-2-evo
*Bron: Testmotor*
Inderdaad zoals testmotor het beschrijft ervaar ik ook ná 8000 km dat de achterband op het middenvlak sterk versleten is.
Dit komt met name door de combinatie 125 Nm koppel en sterk accelereren

en uiteraard deels snelweg!
Wel kon ik destijds op de K1200GT met de MPR3 langer doorrijden dan 8000 km en ben dus erg benieuwd of de MPR4 onder bovengenoemde omstandigheden het middenvlak langer standhoudt
Aangezien mijn voorband nog prima is ben ik aan het twijfelen of compleet MPR4 of alleen een nieuwe achterband (Conti Road Attack 2 Evo) en ga dan pas compleet om als de voor en achter-band zowat samen op zijn.
Met andere woorden vindt ik dat het waard moet zijn (financieel) om nu compleet over te stappen op de MPR4, en ben nog niet helemaal overtuigd door welke bandentest dan ook omdat de marges minimaal zijn.
Bas