Pagina 1 van 1

De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 30 sep 2014, 20:34
door JOS WRSM

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 30 sep 2014, 20:57
door Wullum
Mooi hoekig design, maar waarom laat Herr BMW ook hier de Telelever voorvork weg, net als bij de R? _001
Bezuiniging waarschijnlijk, jammer...
Niet mijn kopje thee echter...

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 30 sep 2014, 21:01
door HansD
Prachtig design, en gelukkig is de Rs weer terug, een klassiek Bmw model. Het nieuwe blok is uitermate geschikt voor een Rs model.

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 30 sep 2014, 21:09
door Wullum
En mooi uitgangspunt voor een BoxerCup versie _004

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 01 okt 2014, 20:55
door 1-handed
_004 _004 _004 MOOI model

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 01 okt 2014, 21:17
door Siebe
Helemaal goed, niks meer aan doen.

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 01 okt 2014, 21:27
door Beamer63
Hele mooie fiets net als de nieuwe R1200R trouwens.

Vr. Groet Peter

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 01 okt 2014, 22:46
door EL SCORPIO
Na al die jaren eindelijk een mooie RS terug.
Heeft lang geduurd.

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 16 okt 2014, 09:39
door Arjan W
Heb gisteravond wat foto's op FB gekeken van de nieuwe RS. Ik verwacht dat deze motor ervoor gaat zorgden dat een aantal GS-rijders gaat overstappen op een RS.

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 16 okt 2014, 11:46
door basplehn
Arjan W schreef:Heb gisteravond wat foto's op FB gekeken van de nieuwe RS. Ik verwacht dat deze motor ervoor gaat zorgden dat een aantal GS-rijders gaat overstappen op een RS.
Hoi Arjan,

Waarom denk jij dat? Big RT Smile

Gr Bas

Re: De nieuwe R1200RS (2015)

Geplaatst: 16 okt 2014, 15:30
door Arjan W
basplehn schreef:
Arjan W schreef:Heb gisteravond wat foto's op FB gekeken van de nieuwe RS. Ik verwacht dat deze motor ervoor gaat zorgden dat een aantal GS-rijders gaat overstappen op een RS.
Hoi Arjan,

Waarom denk jij dat? Big RT Smile

Gr Bas
Erg veel eigenaren van GS-en rijden over het algemeen over het asfalt ipv off-road/semi. Er zijn zelfs mensen die een GS verlagen en voorzien van wegenbanden om op deze wijze een motor te krijgen met een sportiever karakter. Deze RS heft net als de GS een open karakter (ziet er stoerder uit dan de RT), maar ik verwacht dat wegeigenschappen meer overeenkomen met een RT dan een GS.