Uiteraard heel blij mee....
"Oude" 2006:

"Nieuwe" 2013:

Moderator: RT_Patrick
Je merkt dat het een doorontwikkeling is.Snellecees schreef:merk je verschillen in rijgedrag tussen de 2 versies. Ik overweeg om volgend seizoen een R1200RT aan te schaffen en denk aan een na 2010.
Groet
Cees
E.e.a. hangt ook van je budget af natuurlijk. De pre-2010 1200 RT's rijden overigens ook geweldig.Snellecees schreef:Bedankt voor je reactie, dan weet ik welk type het gaat worden.
Groet
Cees
. . . mag ik mij hierbij aansluiten?Jeroen1969 schreef:In ieder geval hier ook mijn (late) felicitaties met die prachtige fiets van je!
KloptJeroen1969 schreef:Heee BlackBull: volgens mij heb ik je ook gelezen op het "andere net", kan dat kloppen??
In ieder geval hier ook mijn (late) felicitaties met die prachtige fiets van je!![]()
Slim he? Kost me alleen de zadelverwarming want die zit niet in het TT-zadel..... ach.......Erteetje schreef:En ik zie dat je zo slim bent geweest om het zadel mee te nemen naar je nieuwe fiets.![]()
![]()
Veel plezier ermee!
Luc
BlackBull schreef:Slim he? Kost me alleen de zadelverwarming want die zit niet in het TT-zadel..... ach.......Erteetje schreef:En ik zie dat je zo slim bent geweest om het zadel mee te nemen naar je nieuwe fiets.![]()
![]()
Veel plezier ermee!
Luc
Misschien ruil ik het zadel nog een keer in voor 1 met zadelverwarming. Geen noodzaak
En welk net is dat "andere net" dan? Ben altijd nieuwsgierig naar andere info-bronnen.Jeroen1969 schreef:Heee BlackBull: volgens mij heb ik je ook gelezen op het "andere net", kan dat kloppen??
...........................
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!