Over oude koeien en benzine's
Moderator: RT_Patrick
- Jeroen1969
- Type: R1250RT
- Bijz: Spezial Option 719 Blue Planet
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Lage Vuursche
Re: Over oude koeien en benzine's
Toen ik bij Kenny vandaan reed na de 20.000 kilometer beurt, tankte ik bij diezelfde Tinq net bij Kenny om de hoek de RON98 van diezelfde Tinq. Het leek wel of er een gat in mijn tank zat.... 1:17, zo snel joeg ik de brandstof er nog nooit doorheen. Gelukkig was dat met een tank beurtje BP Ultimate weer geregeld. Het meest frustrerende van deze zaak vond ik de prijs van die Tinq 98: nog duurder ook dan mijn BP Express Ultimate 98. Ik denk dus dat het wel weer losloopt met je verbruik als je weer Ultimate hebt getankt. Verder lees ik hierboven dat het verbruik met de lagere buitenlucht temperatuur ook hoger is.
Heb jij nog zo'n busje MPF spray gehad omdat je de beurt in de winter deed? Ik was net een paar weken te vroeg...
Heb jij nog zo'n busje MPF spray gehad omdat je de beurt in de winter deed? Ik was net een paar weken te vroeg...
Voorheen: 1981 Yamaha Maxim 550, 2001 R1150RS, 2010 R1200RT, 2015 R1200RS, 2017 R1200RS. Spätzi = 2019 R1250RT, ja ze heeft een naam, nee ik schaam me nix.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ondanks Tinq en andere naamloze pompen inde buurt is de onbemande BP in het dorp het goedkoopst!
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
De onbemande BP heet hier Firezone en die is inderdaad goedkoop al is het ritje naar onze buren nog wel steeds een stukje goedkoper.HansD schreef:Ondanks Tinq en andere naamloze pompen inde buurt is de onbemande BP in het dorp het goedkoopst!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht