Inspector Gadget schreef:Bij het updaten van de software/firmware van de BMW NAV 5, zal dit via (bijvoorbeeld) Garmin WebUpdater of Garmin Express redelijk snel gaan.
Maar daarna de 1e opstart lijkt (!) het alsof de NAV 5 hangt in het beginscherm.
Dat is *niet* het geval, wacht rustig af, raak het apparaat niet aan, er komt vanzelf na enkele minuten boven in het scherm (vrij klein) "updating software".
Wacht rustig af totdat het bekende startscherm van de BMW NAV 5 getoond wordt, degene met Waarheen, Toon Kaart etc.
Het duurt enkele minuten, neem gerust wat koffie of thee.
Zet vooral het apparaat nooit uit, al die tijd.
Totdat je het voorgenoemde beginscherm ziet.
Zie je dat scherm niet, gewoon wachten!
Beste Inspector Gadget,
Heb van alles geprobeerd, batt eruit gehaald, de hard reset met de vinger op het scherm, maar toch na het akkoord beginscherm springt het apparaat in zijn uit modus!
Wel kan ik via Garmin express de status enz uitlezen, zelfs de laatste map update her-installeren, maar iedere keer na dat het beginscherm komt, spring het toestel uit.
Had nog via de laptop in de de harde schijf van de navigator gekeken, ik mis zelfs het verborgen system map (ondanks dat mijn verborgen bestanden op zichtbaar staat)!
Zou dit het euvel zijn?
Ik bel morgen even naar Garmin omdat zij nog niet op mijn mail hebben gereageerd.
Gr Bas