Niet nieuw meer, maar toch nog voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

rienrt
Type: R1200RT
Bijz: alle pakketten
Land: ned
Woonplaats of omgeving: Alphen ad rijn

Niet nieuw meer, maar toch nog voorstellen

Ongelezen bericht door rienrt »

Ik ben Rien, 61 jaar en lees al gerume tijd bijna dagelijks met jullie mee op dit fijne forum.
je wilt vaak weten hoe sommige " problemen" aflopen, dus log je altijd wel weer even in.
Ik ben een late opstapper, omdat rijden met een oefenvergunning mij snel leerde dat mijn rechterhand meer wilde dan goed voor me was. Niets werd je geleerd met een oefenvergunning,
mocht zelf rijden waar je wilde Binnen je gemeente em dat voor 12,50 gulden per maand.
Van motorbeheersing was geen sprake,Hard rijden, dat wilde je. Levensgevaarlijk voor mij althans.
Omdat de wens om op een motor te rijden bleef op latere leeftijd alsnog les genomen en in 1 keer m'n
Rijbewijs gehaald. Via 10 jaar rijden op een Pan European (Honda) de keuze gemaakt voor de 1200RT.
Het 2010 model dat net uit was. Qua rijcomfort een prima fiets, maar er mankeert wel eens wat aan.
Hij is gister vanuit Frankrijk gerepatrieerd dus dat zegt genoeg.
Ik zal daar in een nieuw topic wat meer over schrijven.

Ik hoop nog veel plezier met jullie te beleven aan dit fijne forum
[groet]

RienRT
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Niet nieuw meer, maar toch nog voorstellen

Ongelezen bericht door Bert M »

Hoi Rien,

Bedankt voor je uitgebreide introductie en natuurlijk van harte welkom op ons mooie RT-forum!

Ik hoop dat de problemen met jouw -1200- snel zijn opgelost want het is nooit prettig om zo je vakantie te beëindigen!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

icon_welcome

Ik ben helemaal gek op mijn -1200- , maar inderdaad, er scheelt nogal eens wat aan. Gelukkig bleef dat bij mij beperkt tot een defecte vlotter in de tank waarvan de reparatie over de 200 euri's kostte. Uit diverse testen is zeker ook gebleken dat BMW verre van het betrouwbaarste merk is!!
Deutsche gründlichkeit staat zeker niet synoniem voor betrouwbaarheid. Maar mooi zijn ze wel vind ik en rijden doen ze ook al geweldig. Dus dan neem je de onkosten maar voor lief (zolang ze niet te extreem zijn)

Luc
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, hopelijk valt het allemaal mee en kan je nog veel plezier en veilige kilometers verder ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”