Ook ik ben nadat ik 20 jaar geleden ben gestopt met motorrijden nu een kleine anderhalf jaar geleden weer opgestapt. Ik heb toen een K75RT gekocht van 1995 met slechts 36000km op de teller. Een pracht exemplaar. Ik heb er nu pakweg 5000 km mee gereden en weet nu zeker dat ik blijf rijden. Dat heeft me er dan ook toe gebracht dat ik recent een overstap heb gemaakt naar een R1150RT uit 2001. Wel een verschil in rijgedrag en ik kijk uit naar vele veilige kilometers.
Ook nieuw op forum
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Tekduiker
- Type: R1150RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rosmalen
Ook nieuw op forum
Hallo beste forumleden.
Ook ik ben nadat ik 20 jaar geleden ben gestopt met motorrijden nu een kleine anderhalf jaar geleden weer opgestapt. Ik heb toen een K75RT gekocht van 1995 met slechts 36000km op de teller. Een pracht exemplaar. Ik heb er nu pakweg 5000 km mee gereden en weet nu zeker dat ik blijf rijden. Dat heeft me er dan ook toe gebracht dat ik recent een overstap heb gemaakt naar een R1150RT uit 2001. Wel een verschil in rijgedrag en ik kijk uit naar vele veilige kilometers.
tekduiker.
- JOS WRSM
- Erelid

- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Ook nieuw op forum
Hallo
Welkom op het
en gefeliciteerd met je
.
Welkom op het
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
-
Erteetje
Ik hoop voor je dat je net als ik last van de boxerverslaving krijgt
Luc
- Bert M
- Erelid

- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte welkom op ons mooie
! De
is en blijft een prachtige motorfiets!
Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
Bert M
Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!