Banden op de RT LC
Moderator: RT_Patrick
Banden op de RT LC
Welke banden liggen er eigenlijk op de RT LC bij levering?
Bij de eerste bandenwissel worden het voor mij toch weer de Michelin Pilot Road. Heerlijke band!!
Bij de eerste bandenwissel worden het voor mij toch weer de Michelin Pilot Road. Heerlijke band!!
Re: Banden op de RT LC
Ik heb in ieder de Michelin PR 4 en de Dunlop Roadsmart 2 er onder zien liggen.Erteetje schreef:Welke banden liggen er eigenlijk op de RT LC bij levering?
IK heb gevraagd om uitlevering met de PR4, maar de dealer kan dat niet toezeggen.
Thx. Mijn voorkeur zou ook zeker uitgaan naar de PR4!doov650 schreef:Ik heb in ieder de Michelin PR 4 en de Dunlop Roadsmart 2 er onder zien liggen.Erteetje schreef:Welke banden liggen er eigenlijk op de RT LC bij levering?
IK heb gevraagd om uitlevering met de PR4, maar de dealer kan dat niet toezeggen.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Bij mij bij aflevering Continental Road Attack 2. Ik vind ze prima rijden. Met name heerlijk in de bochten als het droog is (ik ging nog nooit zo plat!). Nog weinig ervaring in de regen. En afwachten hoe ze zich houden.
Het klinkt een beetje als willekeur wat je geleverd krijgt. FF kijken wat nog op de plank ligt??HansD schreef:Bij mij bij aflevering Continental Road Attack 2. Ik vind ze prima rijden. Met name heerlijk in de bochten als het droog is (ik ging nog nooit zo plat!). Nog weinig ervaring in de regen. En afwachten hoe ze zich houden.
- scan
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
Pas maar op dat je tijdens de regen niet té plat gaat..HansD schreef:Bij mij bij aflevering Continental Road Attack 2. Ik vind ze prima rijden. Met name heerlijk in de bochten als het droog is (ik ging nog nooit zo plat!). Nog weinig ervaring in de regen. En afwachten hoe ze zich houden.
- wobbert
- Bijz: Van Harten special
- Woonplaats of omgeving: Almere
Maar de dealer kan ze er toch zeker wel opzetten als jij dat graag wilt...... Zonder extra kosten. Stukje service lijkt mijdoov650 schreef:Ik heb in ieder de Michelin PR 4 en de Dunlop Roadsmart 2 er onder zien liggen.Erteetje schreef:Welke banden liggen er eigenlijk op de RT LC bij levering?
- HansD
Hoezo, spreek je uit ervaring?scan schreef:Pas maar op dat je tijdens de regen niet té plat gaat..HansD schreef:Bij mij bij aflevering Continental Road Attack 2. Ik vind ze prima rijden. Met name heerlijk in de bochten als het droog is (ik ging nog nooit zo plat!). Nog weinig ervaring in de regen. En afwachten hoe ze zich houden.
- scan
- Woonplaats of omgeving: Everywhere
Nee gelukkig niet maar wel een medereiziger op Corsica die voor me reed zo onderuit zien gaan.
Resultaat alleen de linker voetstep afgebroken en na enig geknutsel konden we onze reis voort zetten.
Ik vraag me af wie er meer geschrokken is hij of ik?
Resultaat alleen de linker voetstep afgebroken en na enig geknutsel konden we onze reis voort zetten.
Ik vraag me af wie er meer geschrokken is hij of ik?
-
- Bijz: Full options, Ztechnik Vstream
- Woonplaats of omgeving: Beverwijk
Dat is precies wat ik bedongen heb: afleveren met PR4. En dus zal ie daar binnen twee weken ook op staan bij de aflevering! Kan niet wachten...wobbert schreef:Maar de dealer kan ze er toch zeker wel opzetten als jij dat graag wilt...... Zonder extra kosten. Stukje service lijkt mijdoov650 schreef:Ik heb in ieder de Michelin PR 4 en de Dunlop Roadsmart 2 er onder zien liggen.Erteetje schreef:Welke banden liggen er eigenlijk op de RT LC bij levering?

R1200RT 2012, Lightgrey metallic
R1200RT 2014 LC, Kallistograu metallic mat
R1200RT 2014 LC, Kallistograu metallic mat
- HansD
Inmiddels heb ik 8000 km ervaring met de Conti RA2's en als het droog is zijn ze prima. Alleen zodra het nat wordt ben ik al het vertrouwen kwijt en maakt de motor regelmatig een stapje opzij. Aangezien ik het hele jaar door rijd, is dit geen band voor mij en gaan er zo snel mogelijk weer Michelins op.
- basplehn
- Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heesch
Bij mij zitten ook de Conti Road Attack GT 2 erop en beaam het zoals Hans reeds melde, je kan er hard mee de bochten in...
Op mijn K1200GT zaten de Pilot Road 3 op en daar was ook zeer tevreden mee.
Helaas merkte ik vandaag na het schoonmaken van mijn motor dat er drie kleine minuscule scheurtjes in mijn achterband zat en jawel hoor één scheurtje ontsnapt er zelfs lucht
helaas ná check met de boordcomputer is er 0.3 bar lucht reeds weg ná de check woensdag jl.
Gr Bas
Helaas merkte ik vandaag na het schoonmaken van mijn motor dat er drie kleine minuscule scheurtjes in mijn achterband zat en jawel hoor één scheurtje ontsnapt er zelfs lucht

Gr Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
basplehn schreef:Bij mij zitten ook de Conti Road Attack GT 2 erop en beaam het zoals Hans reeds melde, je kan er hard mee de bochten in...
Helaas merkte ik vandaag na het schoonmaken van mijn motor dat er drie kleine minuscule scheurtjes in mijn achterband zat en jawel hoor één scheurtje ontsnapt er zelfs luchthelaas ná check met de boordcomputer is er 0.3 bar lucht reeds weg ná de check woensdag jl.
Gr Bas
Dan moet dat scheurtje wel heel diep zijn.
Hoi Hans,HansD schreef:Inmiddels heb ik 8000 km ervaring met de Conti RA2's en als het droog is zijn ze prima. Alleen zodra het nat wordt ben ik al het vertrouwen kwijt en maakt de motor regelmatig een stapje opzij. Aangezien ik het hele jaar door rijd, is dit geen band voor mij en gaan er zo snel mogelijk weer Michelins op.
Jouw ervaring had uit mijn toetsenbord kunnen komen. Ik heb dus exact dezelfde ervaring.
De volgende band wordt zonder twijfel de PR van Michelin.
Voelt onder alle omstandigheden wat mij betreft veel vertrouwder aan.
- HansD
Zijn inmiddels bij stand 11.000 km Michelin PR4's geworden, mede door een lekke achterband.Erteetje schreef:Hoi Hans,HansD schreef:Inmiddels heb ik 8000 km ervaring met de Conti RA2's en als het droog is zijn ze prima. Alleen zodra het nat wordt ben ik al het vertrouwen kwijt en maakt de motor regelmatig een stapje opzij. Aangezien ik het hele jaar door rijd, is dit geen band voor mij en gaan er zo snel mogelijk weer Michelins op.
Jouw ervaring had uit mijn toetsenbord kunnen komen. Ik heb dus exact dezelfde ervaring.
De volgende band wordt zonder twijfel de PR van Michelin.
Voelt onder alle omstandigheden wat mij betreft veel vertrouwder aan.
- basplehn
Schroefje Hans ? 

- basplehn
Nee hoor Luc, ik zal nooit maar dan ook nooit de medemens in zo'n positie brengen.Erteetje schreef:Proef ik hier leedvermaakbasplehn schreef:Schroefje Hans ?
Hans en ik hadden reeds tijdens een van de ritten een dialoog gevoerd m.b.t. gat in de band en recent heb ik ook een gat cadeau gekregen.
Gr Bas
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4162 Weergaves
-
Laatste bericht door WernerB
-
- 34 Reacties