Brembo dealer ?

Alles over remmen, ABS-problemen en ervaringen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Beamietoo

Brembo dealer ?

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Ik zoek me suf voor een dealer die BREMBO remblokken voor mijn 1150 kan leveren.

Weet iemand betrouwbaar adres(sen) ?

Gr,
Kenny
han62
Type: R1200RT

Re: Brembo dealer ?

Ongelezen bericht door han62 »

http://www.atg-racing.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien bij de importeur

Met vr gr
Han
Beamietoo

Dank je Han,
maar alleen auto spul.
Ik heb nu Brembo in italie aangeschreven voor de mogelijkheden.
De dichtste bij ik kon komen was POLO motorad in Kleve en dat was alleen voor de achterrem.
Gr,
Kenny
han62

Hoi kenny

dat is toch raar vroeger kon je dat bij elke BMW dealer kopen de Hobbyist in Hunsel heeft ook veel Brembo onderdelen en ook remblokken misschien kan hij ze leveren voor de 1100 anders even vragen naar Caspar of Els

Succes

groetjes
han
han62

http://www.brembo.com/ENG/Motorcycle-Brakes/BrakePads/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier staan toch echt motorfietsdelen remblokken op of ze ook voor BMW ???

Gr
Han
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Waarom wil je alleen Brembo? Alleen omdat dat op de remklauw staat? Er zijn prima andere blokken te krijgen, bijv de SBK5 serie van Carbon-Lorraine bij SABRA in Geldermalsen !!

groetjes, Baird, Breda
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Beamietoo

Recentelijk zijn meerdere remblokken getest op performance, duurzaamheid en slijtage op de remschijven waarbij Brembo en Lucas zijn testwinnaars geworden.
Gr,
Kenny
baltus

Ongelezen bericht door baltus »

Misschien is dit het adres waar je naar zoekt. Ik meen me echter ook nog een adres te herinneren waar ze op die zelfde blokken 10% korting geven. Daar zal ik nog ff naar zoeken.
Groeten, Baltus.

http://www.sparkstrading.nl/xcart/home.php?cat=5888" onclick="window.open(this.href);return false;
Beamietoo

Hallo Baltus,

Je bent inderdaad een "newby" met maar 1 bericht op de teller... welkom dus !
De link naar Sparks is precies waar ik naar op zoek was. Daar heb ik alles gevonden qua onderdeel nrs. prijzen en een uitgebreide NL dealerslijst.
TOPPIE en bedankt !
Ook bedankt ann allen voor de reacties :D

Gr,
Kenny
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

De prijs die je momenteel betaald voor de BMW-remblokken is ook niet mis. Voor twee setjes (voorwiel) was ik € 160,00 kwijt en ben dus ook opzoek naar een beter betaalbaar alternatief. Bedankt voor de info dus :D

Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
baltus

Ongelezen bericht door baltus »

Kenny, het klopt dat ik nieuw ben hier. Maar ik doe met het rijden op BMW al een paar jaartjes mee. Nu had ik verwacht dat de BMW dealer ook wel last zou hebben van de resessie. Maar niets is minder waar. Ze maken de prijzen inmiddels zo hoog dat het wel lijkt of ze de spullen niet willen verkopen. Voor mijn vakantoie kreeg ik bij een beurtje ook de meding dat ik toe was aan 3 nieuwe schijven en blokken. Ze waren 0,1 mm over de lemiet. Blokken voor waren nog goed voor ongeveer 5000km, achter moesten meteen vervangen worden. Achter heb ik laten doen. Inklusief schijf. Voor heb ik bewaart om zelf te doen.
Heb nu schijven en blokken van Lucas gekocht. 2 Schijven en 2 sets blokken voor € 284,75 in huis. Via Motoronderdelen.nl
Zaterdag ga ik ze monteren. Ik hoop jullie op de hoogte te houden over kwaliteit van het remmen en de levensduur.
Groeten, Baltus.
BMW R1150 RT twinspark 2004 Intergraal ABS.
Beamietoo

baltus schreef:Kenny, het klopt dat ik nieuw ben hier. Maar ik doe met het rijden op BMW al een paar jaartjes mee. Nu had ik verwacht dat de BMW dealer ook wel last zou hebben van de resessie. Maar niets is minder waar. Ze maken de prijzen inmiddels zo hoog dat het wel lijkt of ze de spullen niet willen verkopen. Voor mijn vakantoie kreeg ik bij een beurtje ook de meding dat ik toe was aan 3 nieuwe schijven en blokken. Ze waren 0,1 mm over de lemiet. Blokken voor waren nog goed voor ongeveer 5000km, achter moesten meteen vervangen worden. Achter heb ik laten doen. Inklusief schijf. Voor heb ik bewaart om zelf te doen.
Heb nu schijven en blokken van Lucas gekocht. 2 Schijven en 2 sets blokken voor € 284,75 in huis. Via Motoronderdelen.nl
Zaterdag ga ik ze monteren. Ik hoop jullie op de hoogte te houden over kwaliteit van het remmen en de levensduur.
Groeten, Baltus.
BMW R1150 RT twinspark 2004 Intergraal ABS.
Ga maar zo door want op deze manier heb je alles te winnen en weinig te verliezen. De kleine en de grote beurt zijn handelingen die je met motorvrienden en hier op het forum kunt leren om goed uit te voeren. Je leert meer over je motorfiets, bespaart geld en kan je een grote maat zelfvertrouw en voldoening krijgen. Vaak zal je zien dat aftermarket producten zoals jouw Lucas onderdelen net zo goed of beter zijn dan de originele spul. Lucas scoorde zeer hoog in in alle aspekten van de laatste MotoPlus remblokken test terwijl trouwens de BMW blokken had de snelste slijtage vertoond en heeft de schijven het meest slijtage opgeleverd. Die BMW blokken zijn bijna dubbel de prijs van de andere oa. Brembo, Lucas, EBC, Carbon Lorraine en Ferrodo. Ik wil niets negatief zeggen over hoe de motordealers handelen maar ik vind dat veel te vaak zijn de prijzen overdreven hoog. En soms niet. Deze is trouwens niet altijd aan de dealer zelf te verwijten. Als de fabriek dwingt zulke hoge prijzen te hanteren zijn de dealers min of meer de onschuldige pineut. Maar tja, so lang mensen die prijzen willen blijven betalen voor welke reden dan ook gaan ze niet naar beneden.

Gr,
Kenny
Nico Motorbanden
Forumsponsor
Forumsponsor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nico Motorbanden »

Beste Forumleden,
Via http://www.NH-Motoronderdelen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Brembo blokken voor de rt €35 per set.(sinter)
verzenden €3,50, afhalen mag natuurlijk ook.
groeten Nico

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Remmen & ABS”