Complimenten aan Garmin helpdesk
Geplaatst: 11 jul 2014, 23:05
Vandaag kreeg ik een foutmelding bij de automatische update van Garmin Express.
Express gaf de melding dat het programma gesloten moest worden om een update te installeren.
Die update mislukte voortdurend, ook na het verwijderen van de Garmin progjes uit de mappen, de tree en de registraties uit het register.
Ik wist wel te achterhalen dat het een Microsoft visual C+ Redistributable probleem was, dat verhinderde dat Garmin Express werd geïnstalleerd; een softwareconflict.
Ik kwam er niet uit.
Ten einde raad toch maar de Garmin helpdesk gebeld.
Het heeft een tijdje in beslag genomen, maar samen met een aardige mevrouw die echt veel van computerprogramma's wist, zijn we er toch uitgekomen.
Garmin Express werkt weer.
Express gaf de melding dat het programma gesloten moest worden om een update te installeren.
Die update mislukte voortdurend, ook na het verwijderen van de Garmin progjes uit de mappen, de tree en de registraties uit het register.
Ik wist wel te achterhalen dat het een Microsoft visual C+ Redistributable probleem was, dat verhinderde dat Garmin Express werd geïnstalleerd; een softwareconflict.
Ik kwam er niet uit.
Ten einde raad toch maar de Garmin helpdesk gebeld.
Het heeft een tijdje in beslag genomen, maar samen met een aardige mevrouw die echt veel van computerprogramma's wist, zijn we er toch uitgekomen.
Garmin Express werkt weer.