Goedgaan schreef:Eerst zouden de huidige RT leden maar eens functioneel en adequaat reageren op de RT items voordat de schoenmaker zijn leest uitbreidt...
Wellicht dat je emoties spraken, ik heb daar ook wel eens last van.
Emoties zijn hele slechte raadgevers, wat dat betreft.
Volgens mij wordt er over het algemeen heel functioneel en meer dan adequaat reacties door heel veel leden gegeven.
Goedgaan schreef:Ik stoor mij aan het gebrek van reacties, als die er al komen
Als je kijkt op de hoofdpagina:
Totaal aantal onderwerpen: 6192
Totaal aantal berichten: 76169
Een "eenvoudige" rekensom geeft dan aan (circa) 12,3 reacties (berichten) per onderwerp.
Misschien dat je reflecteert op je eigen (slechts 3) berichten die je tot op heden (sinds oktober 2013), en niet snel genoeg reacties op kwamen?
Oftewel, wat is jou bijdrage aan dit forum tot op heden geweest?
Enig zelfreflectie zou je sieren, voordat je zo aan het sabelen gaat.
Ik weet het, dat valt niet altijd mee.
Goedgaan schreef:Ik zie niet in wat een slaperig en lusteloos RT forum daaraan of daarin zou kunnen bijdragen.
Dergelijke typering van het forum, dus onze grondleggers, de moderators, én alle leden & bezoekers, vindt ik weinig respectvol.
Toegegeven, het is net als in elke andere relatie soms met ups en downs, het blijft tenslotte (gelukkig) mensenwerk.
Maar slaperig of lusteloos, verre van dat zelfs.
Goedgaan schreef:Enige (nederige) zelfreflectie over het eigen functioneren van dit forum en de meerwaarde daarvan lijkt gepast.
De meerwaarde is m.i. oogverblindend door het aantal bezoekers en leden, maar blijkbaar ervaar jij dat anders.
Jammer!
Als er een behoefte is, en "RT" niet zo zeer een "must" voor of achter de komma, moeten we juist het verwelkomen.
Zoals al eens gesteld is;
the proof of the pudding, is in the eating