fb358727 stelt zich voor

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

fb358727

fb358727 stelt zich voor

Ongelezen bericht door fb358727 »

Hallo, graag stel ik mij even voor...
Ik ben een doorwinterde vijftiger die reeds heel wat jaren motor rijd. Daarvan zitten er enkele jaren bij dat ik met BMW rij.
Ik ben begonnen met een R60/7,(jaren '70) daarna stapte ik over op K100RS, RT, K1100 en daarna een R1100RT. Dit is zo gebleven tot in 2010.
In 2010 verkocht ik mijn RT voor de aankoop van een nieuwe Suzuki VL1500 wat een misser van formaat leek. Daarna kocht ik een Yamaha 1300 Royal Star.
Deze was beter dan de VL1500, maar ik miste toch mijn BMW. Vorige week kocht ik terug aan RT van iemand die stopte met rijden en voila.
Ik rij inmiddels van mijn 18 jaar tot nu. en ja BMW spreekt mij nog steeds aan. Wel moet ik zeggen dat deze BMW een beetje verwaarloost is, ik heb nu nieuwe banden laten leggen en de afregeling kan ook beter. Chokekabel blijft los hangen als ik hem terugdraai...enz enz, kleine zaken . Big RT Smile
Zo, tot hier mijn voorstelling...gr _004
PaulJacobsnl

Re: fb358727 stelt zich voor

Ongelezen bericht door PaulJacobsnl »

Hartelijk Welkom!
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: fb358727 stelt zich voor

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”