De plaatjes aan de voetsteunen zijn afgesleten. Die ga ik denk ik eerst eens met plastidip proberen behandelen. Als dat niet blijft zitten kan ik alsnog laten zandstralen en coaten. Voordeel van plastidip is dat ik het snel over het weekend kan doen en dus kan blijven rijden in de week.
Voor de rest zal het voorlopig poetsen worden, daaruit zal nog wel wat schade blijken.
Ik heb verstralers besteld (@ 35 EUR voor 2x 15W via dx.com) die ergens zo breed mogelijk gemonteerd zullen worden (dus op cilinders of imo mooier onder de spiegels). Foto's volgen zodra ik aan de slag ga.
Het gaat mij vooral om de zichtbaarheid. Daarom ook dat er reflecterende stickers op de koffers plakken achteraan en mijn helm fluo oranje is. Iemand trouwens op de hoogte van de wetgeving omtrent verlichting? Ik kan bijvoorbeeld met ledjes wel iets gaan knutselen met flikkerende effectjes maar de vraag is maar of dat wel mag. Ik gok dat het vooral niet in de ogen van tegenliggers mag schijnen en alleen wit van kleur mag zijn.
Interessant topic wat spijtig genoeg al op slot is was Boordcomputer bouwen met Arduino. Met het lezen van can bus heb ik geen ervaring. Met Arduino, microcontrollers, raspberry pi en Android daarentegen wel. Eens de motor netjes staat ga ik daar ook eens mee aan de slag.