Pagina 1 van 1
					
				MPR3. Super
				Geplaatst: 08 jun 2014, 23:14
				door Edwin1970
				Superblij met mijn nieuwe MPR3 banden! Rijdt fantastisch.
			
		
				
			 
- Oud
- WP_20140607_003_opt.jpg (54.01 KiB) 520 keer bekeken
 
			
		
				
			 
- Nieuw
- WP_20140607_005_opt.jpg (54.93 KiB) 520 keer bekeken
 
De eerste momentjes "dat had ik eerder moeten doen" al gehad vandaag.
 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 09 jun 2014, 00:11
				door R1200rt2008
				die was wel echt aan vervanging toe. Als de band zo vierkant is gereden dan moet dit een verademing zijn hoe die nu weer stuurt. Heb zelf ook een PR3 achter. Vind het een super band!
			 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 09 jun 2014, 00:17
				door Ton1959
				Heb je op een erg hoge bandespanning gereden? Die band lijkt alleen op het middelste vlak kaal.
			 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 09 jun 2014, 08:10
				door Edwin1970
				Heb op 2.9 bar gereden. Rijd hoofdzakelijk snelweg. Ik ken de historie van de oude band niet. Heb zelf 12.000 km mee gereden. Weet dus niet heel goed meer de staat van de band tijdens aanschaf van de motor, zo'n 2 jaar geleden nu.
Ben wel Superblij met deze nieuwe voor en achterband.  

 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 03 jul 2014, 21:48
				door BMW
				De MPR3 in idd super  

  rij nu al 34000 km met de achterband en 29000 km met de voorband , wordt nu wel tijd om er eens nieuw rubber onder te gooien . 
Ik rij per dag 150 km waarvan 130 km snelweg en 20 km binnendoor met een "normale" rijstijl. 
 
 
 ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
 Fennert
 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 03 jul 2014, 23:52
				door JOS WRSM
				Ik deel jullie ervaringen . . . . De MP3 is een supergoede band. Ik rijd er al sinds de introductie op. De halve terreinbanden die ik op m'n GS had zijn 6000km geleden vervangen door de MP3. Op mijn leeftijd wil je toch niet meer off-road  

 . Na 6K lijkt het wel of ze niet slijten . . . .  -top- 
BMW schreef:De MPR3 in idd super  

  rij nu al 34000 km met de achterband en 29000 km met de voorband , wordt nu wel tijd om er eens nieuw rubber onder te gooien . 
Ik rij per dag 150 km waarvan 130 km snelweg en 20 km binnendoor met een "normale" rijstijl. 
 
 
 ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
 Fennert
 
 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 25 okt 2014, 19:57
				door Erteetje
				Ook ik ben helemaal lyrisch van de PR.
Toen ik op mijn  

  de PR2 liet monteren was het alsof ik een andere (lees:stabielere) motor had.
Als de banden op mijn RT LC versleten zijn gaan ook hier weer de PR onder  
 
   
   
 
Luc
 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 26 okt 2014, 18:57
				door japachap
				BMW schreef:De MPR3 in idd super  

  rij nu al 34000 km met de achterband en 29000 km met de voorband , wordt nu wel tijd om er eens nieuw rubber onder te gooien . 
Ik rij per dag 150 km waarvan 130 km snelweg en 20 km binnendoor met een "normale" rijstijl. 
 
 
 ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
 Fennert
 
Even serieuse?
34000km (20000miles) op de achterband met meestal snelweg rijden???
Ik krijg rond de 24000km... misschien heb ik een wat geestiger rijstyle..???
 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 26 okt 2014, 20:02
				door Ton1959
				japachap schreef:BMW schreef:De MPR3 in idd super  

  rij nu al 34000 km met de achterband en 29000 km met de voorband , wordt nu wel tijd om er eens nieuw rubber onder te gooien . 
Ik rij per dag 150 km waarvan 130 km snelweg en 20 km binnendoor met een "normale" rijstijl. 
 
 
 ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
 Fennert
 
Even serieuse?
34000km (20000miles) op de achterband met meestal snelweg rijden???
Ik krijg rond de 24000km... misschien heb ik een wat geestiger rijstyle..???
 
Maar we weten niet hoe die band er toen uit zag. Ik heb wel meer banden op de bandenstapel gezien die al lang voor de vervangingsdatum versleten waren.
 
			
					
				Re: MPR3. Super
				Geplaatst: 26 okt 2014, 20:43
				door Lemoi
				Ik heb een keer 30.000 km op de pr3 gereden maar toen was ie echt op.  Sindsdien heb ik ze per 20.000 km max gewisseld. 30.000 was eigenlijk onverantwoord