Wie heeft er wel eens een luchtfilterhuis uitgebouwd uit een r850rt. Ik moet namelijk de benzinedrukregelaar vervangen. Die is verstopt. Zowel in de motor als vanbinnen. Graag zou ik ervaringen willen weten.
Piet
Luchtfilterhuis
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: R850RT
- Bijz: 7 jaar stilgestaan
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Luchtfilterhuis
Hallo Piet,
ik heb recentelijk een r1100rt gesloopt, en de eerlijkheid gebiedt, het luchtfilterhuis is een van de laaste dingen die ik uit het frame heb gehaald. De kabelboom ligt er zo strak omheen, dat het bijna onmogelijk is, om het luchtfilterhuis er netjes uit te halen. Ik denk ook dat dat niet echt noodzakelijk is, maar voor de zekerheid zal ik even kijken in het werkplaatsboek.
Groet, Aad
ik heb recentelijk een r1100rt gesloopt, en de eerlijkheid gebiedt, het luchtfilterhuis is een van de laaste dingen die ik uit het frame heb gehaald. De kabelboom ligt er zo strak omheen, dat het bijna onmogelijk is, om het luchtfilterhuis er netjes uit te halen. Ik denk ook dat dat niet echt noodzakelijk is, maar voor de zekerheid zal ik even kijken in het werkplaatsboek.
Groet, Aad
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!