Hallooooootjes

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Toetie Tricolore

Hallooooootjes

Ongelezen bericht door Toetie Tricolore »

Zoals het hoort dus..... icon_welcome

48 jaar, getrouwd met Martine, 2 dochters (ook motorliefhebbers). Woonachtig tegen het Westland aan.
Sinds 2006 "besmet" met het virus BMW. Mijn eerste motor, R850R uit 1998, gekocht van een dame uit Limburg. Een nette motor!!!!

Mijn wens was een motor met een kuip. Stoer, prachtig.....!! Na lang "zeuren" bij mijn vrouw en heel veel voordelen opgesomd, uiteindelijk mijn motor in aug 2013 ingeruild in Nunspeet voor een mooie -1150- uit 2002, 54000 km, met 2 zijkoffers en Xenon verlichting. Ben goed te spreken over deze -1150- . Bij aanschaf de nodige garantie, BOVAG (3 maanden). Echterrrrrr.........

Nu, 6000 km later, problemen met de ABS lampjes. Hierover al een topic op dit forum geplaatst. Wat ik fijn vind zijn de vele reacties. Een ieder heeft dit wel eens meegemaakt. Van los contactje tot vervanging van ABS pomp. Het laatste wil ik niet aan denken :evil: :cry:

Ik hoop veel gebruik te kunnen maken van hulp op dit forum...

Groet Marcel alias Toetie Tricolore
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Hallooooootjes

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, veel succes, plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
Ben1200RT
2024
2024
Type: R1200RT/LC
Bijz: Divers
Land: Zweden
Woonplaats of omgeving: Smalland

Re: Hallooooootjes

Ongelezen bericht door Ben1200RT »

Welkom en idd veel veilige kilometers. Abs lampjes is een bekend verschijnsel, begin kan zijn alle remolie eraf en nieuwe erop. Of computer laten uitlezen welke storingen hij geeft.
Zowel de dealert als MSA Kenny kunnen je dan vertellen wat er loos is.
Groeten, Ben 1100RT
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”