Ik ben Jos Kostjens. Ik ben 56 jaar en alweer 26 jaar getrouwd met Gertie. Ik ben coach counseler van beroep en begeleid mensen in bewustwordingsprocessen en bij psychische en emotionele problemen.
Ik heb nog pas 3 jaar het motorrijbewijs maar doordat ik (nog) redelijk veel tijd heb rij ik erg veel.
Ik heb sinds vorig jaar een 1100RT van 1997. Tweedehands gekocht en ik rij er met heel veel plezier op.
Ik gebruik de motor puur als ontspanning. Ik rij alleen, maar zeker ook veel met mijn vrouw die echter zelf jammer genoeg niet aan de motor wil maar wel met veel plezier als passagier meegaat.
We zijn net terug uit Spanje. We hebben de motor op een trailer meegenomen en ik moet zeggen dat me dat uitstekend bevallen is. We zijn in het costa blanca gebied geweest en hebben daar met de motor in 3 weken tijd zo'n 1500 km gereden op fantastische wegen en genoten van een geweldig mooie natuur.
Ik probeer zelf waar mogelijk onderhoud te doen maar weet er jammer genoeg te weinig van af.

Ik heb me ingeschreven voor het treffen in mei en ben benieuwd hoe dat gaat bevallen want dat wordt mijn eerste treffen.
Ik hoop dus dat het een gezellige boel wordt.
Groet,
Jos Kostjens, Stein