Voorstellen, Jos Kostjens

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Jos56
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Stein (L)

Voorstellen, Jos Kostjens

Ongelezen bericht door Jos56 »

Hallo,

Ik ben Jos Kostjens. Ik ben 56 jaar en alweer 26 jaar getrouwd met Gertie. Ik ben coach counseler van beroep en begeleid mensen in bewustwordingsprocessen en bij psychische en emotionele problemen.
Ik heb nog pas 3 jaar het motorrijbewijs maar doordat ik (nog) redelijk veel tijd heb rij ik erg veel.
Ik heb sinds vorig jaar een 1100RT van 1997. Tweedehands gekocht en ik rij er met heel veel plezier op.
Ik gebruik de motor puur als ontspanning. Ik rij alleen, maar zeker ook veel met mijn vrouw die echter zelf jammer genoeg niet aan de motor wil maar wel met veel plezier als passagier meegaat.
We zijn net terug uit Spanje. We hebben de motor op een trailer meegenomen en ik moet zeggen dat me dat uitstekend bevallen is. We zijn in het costa blanca gebied geweest en hebben daar met de motor in 3 weken tijd zo'n 1500 km gereden op fantastische wegen en genoten van een geweldig mooie natuur.
Ik probeer zelf waar mogelijk onderhoud te doen maar weet er jammer genoeg te weinig van af. _001
Ik heb me ingeschreven voor het treffen in mei en ben benieuwd hoe dat gaat bevallen want dat wordt mijn eerste treffen.
Ik hoop dus dat het een gezellige boel wordt.
Groet,
Jos Kostjens, Stein
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen, Jos Kostjens

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Jos,

Alsnog, maar dan nu officieel, welkom op het forum gewenst. Je vakantieverlagen heb ik op Facebook kunnen volgen. (hopelijk is je eega weer hersteld)
Geniet van je RT en tot 18 mei . . . . tijdens het -treffen2014-
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
beckysmile

Ongelezen bericht door beckysmile »

Hallo Jos,

welkom, en misschien komen we elkaar tegen, ben dagelijks te vinden op de route Heerlen woonboulevard vv Chemelot gate5.

Groet, Aad
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Ongelezen bericht door Wullum »

Heb je vanmorgen niet gezien :lol:

Sent from Wullum's phone aan alle forumleden
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”