Hekel aan motoren

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

ajmeijerink

Hekel aan motoren

Ongelezen bericht door ajmeijerink »

Beste forumleden,

Graag stel ik me even voor: Hans Meijerink uit Barneveld.
Tot 4 jaar geleden had ik een hekel aan brommers en motoren. Zelf ook nooit op gereden in mijn nog jongere jaren! Het ging me allemaal veel te snel en te veel lawaai! Niets voor mij dus.
Opeens sloeg er een vonk over toen ik die mannen op een Honda Goldwing, Pan European of BMW zag rijden.
Dat moeten toch levensgenieters zijn....ze zien er zo relaxed uit!
En dat geld voor mij ook: ik geniet van alles wat God gemaakt heeft en van goede onderlinge gesprekken.
Mijn vrouw toen voorgesteld om eens een keer een proeflesje te nemen: "Als je dat maar uit je hoofd laat!"
Ik heb daar maar uit afgeleid dat ze me nog steeds niet zat is. Toch bleef het kriebelen en voorzichtig toch nog maar eens laten vallen.
Totdat ze me voor mijn verjaardag 2 proeflesjes gaf met de gedachte: "Daar is hij gauw van genezen".
Gelukkig pakte dat anders uit en heb ik in een mum van tijd mijn rijbewijs gehaald.
Op zoek naar een motor en omdat ik op de BMW R1100RT het meest rechtop kan blijven zitten was de keuze snel gemaakt.
Ik ben zo'n geluksvogel dat ik 'm niet alleen privé, maar ook zakelijk voor woon-werkverkeer kan gebruiken tuf er zo'n 11.000kilometer per jaar mee rond.
Scherm vervangen, navigatie gemonteerd en gelijk een Schubert C3!
bolrob
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1100RS
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zutphen

Re: Hekel aan motoren

Ongelezen bericht door bolrob »

Welkom Hans! Een mooi verhaal. Ik kan me helemaal vinden in jouw mening over (relaxte) motorrijders.

Gr. Rob
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Hans,

Welkom op het RT-forum en bedankt voor je bijzondere introductie en fijn dat je het motor- en in het bijzonder het BMW-licht hebt gezien.
Wellicht tot ziens op het -treffen2014- . . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom Hans, veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”