Praatje pot.
Geplaatst: 26 mar 2014, 17:39
Hallo allemaal,
Aan het verzoek om mij even voor te stellen voldoe ik graag.
Mijn naam is Arie Vlok. Ik ben bijna 55 jaar en woon met mijn vrouw in Benthuizen. De dochters zijn de deur uit.
Heb mijn motorrijbewijs in 1980 gehaald. Dat was nog in de tijd, dat de examinator je de straten die je moest bereiden, per 4 of 5 mondeling opgaf. Mobile communicatie bestond nog niet. Wel in 1 keer geslaagd. Daarna begonnen op een Jawa 250. Was wel van de baas. Mijn eerste privé motor was een Yamaha XT 500. U weet wel met kickstarter, die je bij verkeerd gebruik zo van je motor schopte vanwege de terugslag. Deze fiets heb ik een paar jaar gehad. Daarna lange tijd niets, totdat mijn werkgever mij weer toestond om op de motor te gaan rijden. Dat werd een Honda Transalp. Prima fiets, perfect voor de stad. Daarna overgegaan naar de Honda Deauville, iets logger, maar comfortabeler. Ook deze werd vervangen door de BMW 650. Nu staan er bij de baas een BMW 800 en een en daar komtie dan BMW R1200RT in de kelder. Hier maak ik wekelijks gebruik van.
Privé heb ik al bijna 8 jaar een BMW R1100RT uit 1996, met 61000 Km op de klok in mijn bezit. Privé ben ik een mooi weer rijder, dus is nog showroom nieuw. Ik hoop op het forum leuke wetenswaardigheden op te doen en op sommige techniek vragen antwoord te vinden. Ben geen echte sleutelaar dus dat is een waardevolle invulling. Ook de vakantie avonturen van de mede forumgenoten lees ik graag.
Aan het verzoek om mij even voor te stellen voldoe ik graag.
Mijn naam is Arie Vlok. Ik ben bijna 55 jaar en woon met mijn vrouw in Benthuizen. De dochters zijn de deur uit.
Heb mijn motorrijbewijs in 1980 gehaald. Dat was nog in de tijd, dat de examinator je de straten die je moest bereiden, per 4 of 5 mondeling opgaf. Mobile communicatie bestond nog niet. Wel in 1 keer geslaagd. Daarna begonnen op een Jawa 250. Was wel van de baas. Mijn eerste privé motor was een Yamaha XT 500. U weet wel met kickstarter, die je bij verkeerd gebruik zo van je motor schopte vanwege de terugslag. Deze fiets heb ik een paar jaar gehad. Daarna lange tijd niets, totdat mijn werkgever mij weer toestond om op de motor te gaan rijden. Dat werd een Honda Transalp. Prima fiets, perfect voor de stad. Daarna overgegaan naar de Honda Deauville, iets logger, maar comfortabeler. Ook deze werd vervangen door de BMW 650. Nu staan er bij de baas een BMW 800 en een en daar komtie dan BMW R1200RT in de kelder. Hier maak ik wekelijks gebruik van.
Privé heb ik al bijna 8 jaar een BMW R1100RT uit 1996, met 61000 Km op de klok in mijn bezit. Privé ben ik een mooi weer rijder, dus is nog showroom nieuw. Ik hoop op het forum leuke wetenswaardigheden op te doen en op sommige techniek vragen antwoord te vinden. Ben geen echte sleutelaar dus dat is een waardevolle invulling. Ook de vakantie avonturen van de mede forumgenoten lees ik graag.