Rugsteun maar dan anders

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Beamietoo

Rugsteun maar dan anders

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Ik geef het toe... naar een tijdje in de zadel desondanks aanpassingen op de zadel krijg ik het beetje zuur in mijn onder rug.
Fitness helpt maar met de leeftijd van 53 heb ik een hulpje gezocht en gevonden in de vorm van een elastiche rug steun.
Naar het aanschafen van verschillende niergordels kon ik nooit tevreden worden maar nu is het anders en veel beter.
Afbeelding

Deze boven is een foto van een voorbeeld maar ik heb mijn gekocht over de net in duitsland bij http://www.sanitaetshaus-brinkmann.de/s ... 82e2159b29" onclick="window.open(this.href);return false; voor 69 euries plus 10,90 verzend kosten en was met dhl in 4 dagen bij mij thuis.

De steun voelt veel meer aanwezig qua support dan bij mijn niergordel en volledig heel goed in te stellen. Ik was ook een tijdje aan het zoeken voor een zadel rugsteun (Bakup) maar schrok ik van de bijna 400 euro prijskaart. Ook had ik gelezen dat het soms in de weg zat bij een valpartij waarbij de been vast aan haakte.

De McDavid band qua uiterlijk is niet te onderscheiden van een gewone niergordel. Dat spaak mijn ijdeheid goed aan :lol: Kortom als je nog een klein beetje meer steun in de onderrug zou kunnen gebruiken kan ik deze middel van harte aanraden.
Gr,
Kenny
EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Re: Rugsteun maar dan anders

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Grappig. Ik heb zo'n ding van mijn schoonzuster in Roemenië gekregen..... kost daar 4 Euri ! :D
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Beamietoo

Ik hoop dat het niet een verjaarsdag cadeau was :roll: :lol: :lol:
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Is dat zo'n zweetband om af te vallen?

Dan kan ik hem ook wel gebruiken. :D

Nee zonder dollen. Heb je hem al geprobeerd Kenny, en zo ja merk je dan echt verschil?
Zümo XT
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Ik hoor ook dergelijke positieve verhalen over rugprotectors met niergorder. De hele rug wordt ondersteund. Prijzen kunnen redelijk oplopen, maar ze schijnen lekker te zitten. Misschien ook een tip voor mensen met rugklachten. En je bent meteen een beetje beter beschermd.
EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Ik weet niet of ik hem ga gebruiken.. misschien van de winter. Is wel warmer :-)

Nee, geen verjaardag kado, ze had er eentje over :lol: :lol:
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Beamietoo

Wildripper schreef:Is dat zo'n zweetband om af te vallen?

Dan kan ik hem ook wel gebruiken. :D

Nee zonder dollen. Heb je hem al geprobeerd Kenny, en zo ja merk je dan echt verschil?
Er is een groot verschil die echt voelbaar is. Ik denk een niergordel van de motorzaak geeft primair warmte met een beetje extra rugsteun en deze is precies anders om.
Gr,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”