Even voorstellen PdBRT
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen PdBRT
Hallo RT liefhebbers,
Ik ben Peter uit Oss, en heb een R1100RT met 87500 op de teller.
Ik heb hiermee vele kilometers in Engeland en Schotland mee gereden, en 4 jaar woon/werk verkeer mee afgelegd (115 km per dag).
Door omstandigheden op mijn werk kan ik de motor daar niet meer binnen stallen en heb ik inmiddels 2 jaar niet meer op mijn RT gereden.
Maar ik miste het wel, daarom heb ik haar vandaag op laten halen om haar weer in al haar glorie te kunnen berijden, ze krijgt nu een grote beurt en alles wordt nagekeken zodat ik over een paar dagen weer eens kan gaan rijden.
Ik kijk daar al naar uit.
Ik heb dit forum vandaag gevonden en er al heel wat gelezen en goede tips gezien, ik hoop hier een aangename tijd te kunnen doorbrengen, en een hoop dingen te lezen en eventueel ook van mijn ervaringen te delen.
Groet Peter.
Ik ben Peter uit Oss, en heb een R1100RT met 87500 op de teller.
Ik heb hiermee vele kilometers in Engeland en Schotland mee gereden, en 4 jaar woon/werk verkeer mee afgelegd (115 km per dag).
Door omstandigheden op mijn werk kan ik de motor daar niet meer binnen stallen en heb ik inmiddels 2 jaar niet meer op mijn RT gereden.
Maar ik miste het wel, daarom heb ik haar vandaag op laten halen om haar weer in al haar glorie te kunnen berijden, ze krijgt nu een grote beurt en alles wordt nagekeken zodat ik over een paar dagen weer eens kan gaan rijden.
Ik kijk daar al naar uit.
Ik heb dit forum vandaag gevonden en er al heel wat gelezen en goede tips gezien, ik hoop hier een aangename tijd te kunnen doorbrengen, en een hoop dingen te lezen en eventueel ook van mijn ervaringen te delen.
Groet Peter.
Re: Even voorstellen PdBRT
Welkom Peter,
leuk dat je de RT weer uit het vet hebt gehaald. Rijdend is een BMW toch veeeel leuker ?
:lol:
leuk dat je de RT weer uit het vet hebt gehaald. Rijdend is een BMW toch veeeel leuker ?
:lol:
Ja zeker, ik mis het heel erg. ik heb dan ook spijt dat ik haar zolang heb laten staan 

-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Je hebt mazzel....
"Over een paar dagen" wordt het ook weer mooi weer!
Welkom!
"Over een paar dagen" wordt het ook weer mooi weer!

Welkom!
- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Welkom. Schotland, kom ik net vandaan
Lekker hoor om na lange tijd weer op te stappen.
Veel plezier, Ralph

Lekker hoor om na lange tijd weer op te stappen.
Veel plezier, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!