proef rijden met windscherm
Moderator: RT_Patrick
- mastertje
- Type: R1200RT
- Land: belgie
- Woonplaats of omgeving: Merksplas
proef rijden met windscherm
hallo luitjes
Ik zou graag proef rijden met een ZTechnik VStream windscherm,weet iemand een adres waar dat kan?
groetjes mastertje
Ik zou graag proef rijden met een ZTechnik VStream windscherm,weet iemand een adres waar dat kan?
groetjes mastertje
BMW 1200 RT
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
- JM1100RT
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Eindhoven
Re: proef rijden met windscherm
Bij MDI in Ravenstein (langs de A50 in Brabant) kan je met dat scherm proefrijden volgens hun site
http://www.mdi-online.nl/webshop/artike ... 4fa26df950
succes en laat tzt weten hoe het beviel
Klopt!JM1100RT schreef:Bij MDI in Ravenstein (langs de A50 in Brabant) kan je met dat scherm proefrijden volgens hun site
Heb ik in 1995 met mijn nieuwe F650 ook gedaan. Uitgebreid proef rijden en dan meteen beslissen.
- mastertje
Bedankt voor het reageren.
Ik heb voor aanstaande zaterdag een afspraak gemaakt bij MDI in ravenstijn om te proefrijden,
Laat nog wel weten wat het is geworden.
gr mastertj

Ik heb voor aanstaande zaterdag een afspraak gemaakt bij MDI in ravenstijn om te proefrijden,
Laat nog wel weten wat het is geworden.
gr mastertj

BMW 1200 RT
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
- WernerB
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Succes! Weet bijna zeker dat je dit geweldig gaat vinden!
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

- mastertje
hallo luitjes
Ik ben vanmiddag naar MDI in ravenstein gereden om wat windschermen uit testen.
Bij mij stond het origineel er nog op vol met krassen en een beetje te laag.
Aangekomen bij MDI mijn wensen kenbaar gemaakt (graag test ritjes met ZTechnik VStream hoog en middel)
Dat was geen probleem ,ik kreeg ze allebij ,eerst de hoge (das wel effe wennen zoveel ruit ineens voor je )
een 20 minuten op de snelweg , heerlijk uit de wind ,helm helemaal open nergens last van ,alleen wel heel veel ruit. :roll:
daarna met de middel gereden ,ook prima maar kijk in de hoogste stand tegen de rand aan ,wat met de hoge niet het geval was.
dus aangegeven voor de hoge te gaan ,dat was goed, ze hadden hem op voorraad , gelijk er op geschroefd , betaald , de oude daar afgegeven , en weer naar huis .
heerlijk om achter je scherm te zitten met je helm open ,geen kouwe wind in je gezicht en geen krassen meer in je gezichtsveld
en van de zomer zet ik hem een stukkie naar beneden ,of helemaal.
een tevreden klant van MDI
gr mastertje
Ik ben vanmiddag naar MDI in ravenstein gereden om wat windschermen uit testen.
Bij mij stond het origineel er nog op vol met krassen en een beetje te laag.
Aangekomen bij MDI mijn wensen kenbaar gemaakt (graag test ritjes met ZTechnik VStream hoog en middel)
Dat was geen probleem ,ik kreeg ze allebij ,eerst de hoge (das wel effe wennen zoveel ruit ineens voor je )
een 20 minuten op de snelweg , heerlijk uit de wind ,helm helemaal open nergens last van ,alleen wel heel veel ruit. :roll:
daarna met de middel gereden ,ook prima maar kijk in de hoogste stand tegen de rand aan ,wat met de hoge niet het geval was.
dus aangegeven voor de hoge te gaan ,dat was goed, ze hadden hem op voorraad , gelijk er op geschroefd , betaald , de oude daar afgegeven , en weer naar huis .
heerlijk om achter je scherm te zitten met je helm open ,geen kouwe wind in je gezicht en geen krassen meer in je gezichtsveld

een tevreden klant van MDI

gr mastertje
BMW 1200 RT
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
- JM1100RT
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Eindhoven
Dank voor de feedback en gefeliciteerd met de aankoop. Heb je ook minder last van lawaai met je nieuwe ruit?
JM
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- mastertje
Het is aanmerkelijk rustiger ,veel minder windgeruis rond je helm.
nu nog een ritje met mijn wederhelft achterop om te kijken of het voor haar ook rustiger is ,
nadeel is echter wel dat als je effe niet oplet de snelheid te hoog wordt (helaas moeten we daar op letten) _002
gr mastertje
nu nog een ritje met mijn wederhelft achterop om te kijken of het voor haar ook rustiger is ,
nadeel is echter wel dat als je effe niet oplet de snelheid te hoog wordt (helaas moeten we daar op letten) _002
gr mastertje
BMW 1200 RT
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
BMW 1100RT
Honda Magna VF700
Honda CB360
De VStream op de 1100RT beviel mij altijd ook heel erg goed en er mee kunnen proef rijden is overtuigen.
Of niet.
Ben heel blij voor je, ik herken het comfort zondermeer, echt top.
Tja, de RT's zijn geen trage machines, die willen wel als de gang eenmaal in zit.
Anyhoe, wij kunnen jou nu herkennen met de brede glimlach zónder vliegjes tussen de tanden.
Of niet.
Ben heel blij voor je, ik herken het comfort zondermeer, echt top.

Tja, de RT's zijn geen trage machines, die willen wel als de gang eenmaal in zit.
Anyhoe, wij kunnen jou nu herkennen met de brede glimlach zónder vliegjes tussen de tanden.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 13385 Weergaves
-
Laatste bericht door Ton1959
-
- 7 Reacties