INTRO Michelin Pilot Road 4
Geplaatst: 29 nov 2013, 16:02
Voorop wil ik aangeven dat deze is NIET bedoeld om een banden draad te beginnen. Het is puur informatief !
Vandaag een discussie met de Michelin Man (HAHA) over de nieuwe PILOT ROAD 4.
Ik wilde langs deze weg de hoogpunten doorgeven.
Het is in 3 verschillende uitvoeringen nl 1.) MPR4 voor middelzwaar sportmotoren zoals de 1200 R en 2.) MPR4 Trail voor GS modellen en voor de RT rijders de MPR4 GT.
De opbouw en verdeling van de verschillende hard en zachter delen maakt het verschil tussen de 3 types.
Deze zal standaard af fabriek op de nieuwe R 1200 RT LC 2014 modellen erop zitten.
MPR4 heeft 17% betere remweg dan de beste concurrent op natte wegdek. Zelfs 24% beter op wegmarkeringen zoals zebrapadden.
In vergelijking met de MPR3 heeft de nieuwe 4 type...
20% meer levensduur
15% meer stijfheid in de bochten
Helaas bij de intro is de maat voor de 1100RT in 160/60-18 er niet bij maar dat was ook zo bij de intro van de 3.
Prijs is nagenoeg niet duurder geworden
Kenny
Vandaag een discussie met de Michelin Man (HAHA) over de nieuwe PILOT ROAD 4.
Ik wilde langs deze weg de hoogpunten doorgeven.
Het is in 3 verschillende uitvoeringen nl 1.) MPR4 voor middelzwaar sportmotoren zoals de 1200 R en 2.) MPR4 Trail voor GS modellen en voor de RT rijders de MPR4 GT.
De opbouw en verdeling van de verschillende hard en zachter delen maakt het verschil tussen de 3 types.
Deze zal standaard af fabriek op de nieuwe R 1200 RT LC 2014 modellen erop zitten.
MPR4 heeft 17% betere remweg dan de beste concurrent op natte wegdek. Zelfs 24% beter op wegmarkeringen zoals zebrapadden.
In vergelijking met de MPR3 heeft de nieuwe 4 type...
20% meer levensduur
15% meer stijfheid in de bochten
Helaas bij de intro is de maat voor de 1100RT in 160/60-18 er niet bij maar dat was ook zo bij de intro van de 3.
Prijs is nagenoeg niet duurder geworden

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Kenny