Mooie beelden van klassieke fietsen, en interviews met de inmiddels bejaarde berijders. Ook te zien op de BBC iPlayer, hoewel die van buiten de UK niet toegankelijk isFull Throttle: The Glory Days of British Motorbikes
Timeshift returns with an exploration of the British love of fast, daring and sometimes reckless motorbike riding during a period when home-grown machines were the envy of the world. From TE Lawrence in the 1920s, to the 'ton up boys' and rockers of the 1950s, motorbikes represented unparalleled style and excitement, as British riders indulged their passion for brands like Brough Superior, Norton and Triumph.
But it wasn't all thrills and spills - the motorbike played a key role during World War II and it was army surplus bikes that introduced many to the joy and freedom of motorcycling in the 50s, a period now regarded as a golden age. With its obsession with speed and the rocker lifestyle, it attracted more than its fair share of social disapproval and conflict. Narrated by John Hannah.
BBC: Full Throttle: The Glory Days of British Motorbikes
Moderator: RT_Patrick
- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
BBC: Full Throttle: The Glory Days of British Motorbikes
Nu op BBC 4, wordt later vannacht herhaald:
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Re: BBC: Full Throttle: The Glory Days of British Motorbikes
Dank voor de tip.
Heb nog net 10 minuten gezien.
Maar er zijn wegen te bewandelen om een ander ip-adres te nemen zodat je wel de Engelse iplayer kunt benaderen. Via Google vind je dat wel.
Heb nog net 10 minuten gezien.
Maar er zijn wegen te bewandelen om een ander ip-adres te nemen zodat je wel de Engelse iplayer kunt benaderen. Via Google vind je dat wel.
Re: BBC: Full Throttle: The Glory Days of British Motorbikes
Kijk dat is dan wel weer het voordeel dat ik de komende dagen in Londen ben!! Gewoon kanaaltje 7 hier! 

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1229 Weergaves
-
Laatste bericht door AGVerheij
-
- 1 Reacties