Na aanschaf van een grotere topkoffer besloten om daar rij-, rem- en knipperlichten in te maken. Er is ook een standaard lichtunit voor te koop maar dat vond ik niet voldoende. Er zit een groot transparant "glas"op dus daarachter is wel iets te plaatsen in de vorm van LED strips.

De bovenste en onderste strip is gewone verlichting, de 3e en 5e strip remlicht en de 2e en 4e knipperlicht. Was eigenlijk van plan de knipperlichten in de deksel te doen maar blijkt toch te weinig ruimte achter het plexiglas. Ga nog wel proberen in de toekomst ze te laten verzinken achter het plexiglas maar dat betekent sleuven in de deksel en van binnenuit weer dichtmaken. Binnenin de koffer nog niet tevreden over de bevestiging van de aansluitingen en daarnaast wil ik nog een waterproof stekker aansluiting maken tussen de motor en de koffer zodat de topkoffer ook eraf kan is nu nog niet het geval.

Voor meer foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=8OMDJ8BD
Met 2x 5 mm plastic plaatjes de buddyzit aan de voorkant omhoog gebracht zodat je minder snel naar voren schuift, misschien maak ik nog iets dikkere om het glij effect nog meer te verminderen. Als dat niet bevalt kunnen de dunnere altijd weer terug.

Daarnaast een dashboard houder geplaatst om mijn telefoon/navigatie/mp3 aan te bevestigen, gebruik voor dit alles mijn Note 2 dus wordt automatisch een grote houder. Heb hiervoor aangeschaft de Ram Aquabox zodat de Note wel droog blijft. Verbinding gaat via bluetooth naar de Scala Rider Q1 in de helm en dit werkt goed.

Door de grote houder moest ik wel de rubber dopjes waar de ruit in de laagste stand op rust verlengen. Tijdens het rijden en het tegenkomen van een hobbel in de weg wilde de ruit nog wel eens vanzelf naar de laagste stand zakken. Hierdoor ruste de ruit op houder en dat is niet goed voor de ruit en de houder, kan nu de houder gewoon openen zonder de ruit te moeten verstellen.