Pagina 1 van 1

Verschillen R1150RT van 2003 of 2004?

Geplaatst: 15 aug 2013, 12:12
door Wullum
Is het bekend of er constructieve verschillen zijn tussen een R1150RT Twinspark van november 2003 en een van halverwege 2004?

Enige wat ik aan de buitenkant kan vinden is dat de ene 2003 welke ik heb gezien nog de ouderwetse zwarte inbusboutjes heeft in de tupperware en de 4 stuks 2004's overal rvs torx boutjes met een flensje...
Of er onderhuids eventueel nog meer verschillen zijn kan ik niks over vinden...

Re: Verschillen R1150RT van 2003 of 2004?

Geplaatst: 15 aug 2013, 14:18
door Bart51
Hoi wullum,
Ik denk dat die 4 Rt's bij Kenny zijn geweest.
Het is nl. één van de zaken die Kenny altijd aankaart en volgens mij gaat er geen motor weg zonder die boutjes _004

Re: Verschillen R1150RT van 2003 of 2004?

Geplaatst: 15 aug 2013, 18:07
door Bert M
RBaRT schreef:Hoi wullum,
Ik denk dat die 4 Rt's bij Kenny zijn geweest.
Het is nl. één van de zaken die Kenny altijd aankaart en volgens mij gaat er geen motor weg zonder die boutjes _004
... sinds dinsdag mijn -1100- ook... (na groot onderhoud bij Kenny)

Re: Verschillen R1150RT van 2003 of 2004?

Geplaatst: 15 aug 2013, 20:37
door Kees BMW
Goedenavond.
Ik denk dat het enige verschil is dat BJ 2004 het deel intergraalremsysteem heeft.
Gr-Kees.

Re: Verschillen R1150RT van 2003 of 2004?

Geplaatst: 16 aug 2013, 08:31
door Wullum
@Kees, het deelintegraal systeem schijnt alleen op de allerallerlaatste -1150- 's te zijn gemonteerd, een speciale editie in zwart.

@rest, er zaten ook rvs torx boutjes in een -1150- welke nèt uit Italië was geïmporteerd en nog niet een op NL kenteken stond...
Had in mijn -850- ook rvs inbusboutjes gemonteerd, maar die torxboutjes zijn mooierderder.