Ook welkom op het

.
Gefeliciteerd met je 1200RT, hopelijk heb je er lang plezier van met vele veilige kilometers.
Terug naar je vraag;
Je bedoelt dat je via Bluetooth je 1200RT radio wilt horen op je Cardo headset zonder dat deze de TT of je GSM onderbreekt?
Dat gaat helaas niet, want op Bluetooth niveau is je radio de laagste prioriteit versus GPS en GSM.
In verband met jou veiligheid, zodat je geen instructies mist van je GPS, of dat je GSM onderbroken kan worden door de radio.
Ik ken de Solo niet exact, maar ik weet dat sommige Cardo modellen slechts een aantal beperkte (gelijktijdige) BT kanalen hebben.
Je kunt kiezen voor een intercom maar het is waarschijnlijk kosten-effectiever om de headset te vervangen.
http://www.cardosystems.com/scala-rider ... comparison
De Cardo Solo heeft ook nog een MP3-ingang (via een draadje) maar ik ken de 2010 1200RT radio niet goed genoeg of deze ook een MP3-uitgang heeft.
Ik weet wel dat de 2010 1200RT radio naast Bleutooth ook, via de (optionele?

) verloopkabel, een MP3 ingang en zelfs een USB aansluiting heeft in het handschoenenvakje rechts.
Maar jij wenst audio-uit van je radio, en dat is volgens mij wat aangegeven staat op pagina 48 van de radio-handleiding, de stekker bij het stuurbalhoofd.
Ik weet alleen niet of dat Line Out is of Speaker Out, en dus zondermeer "zomaar" op je MP3-ingang van je Solo aangesloten kan worden.
Wellicht anders vragen bij je BMW dealeRT?