Al even lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Debosje

Al even lid

Ongelezen bericht door Debosje »

Hallo allemaal,

Ik ben al een paar maanden lid van het forum, en dan is het nu dan ook tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben Jeroen en ik kom uit Steenderen, klein dorpje in de achterhoek. Ik ben 39 en heb nog niet zo heel lang mijn rijbewijs en mijn eerste motor is een r1200rt. Voordat ik een rijbewijs had had ik altijd voor ogen om een Honda goldwing te gaan rIjden maar toen ik serieus aan het zoeken ging kwam ik mijn BMW uit 2007 tegen en het was liefde op het eerste gezicht. Het is een vrij complete machine met nu 50.000 op de teller. Ik heb hem puur om lekker te toeren in mijn vrije tijd. Jullie zullen me dan ook vast een keer tegen gaan komen op en tijdens een toertocht die op dit forum georganiseerd wordt. Ik vind het ook erg leuk om te zien hoe iedereen bezig is hier, mijn aandeel zou voorlopig alleen bestaan uit lezen en vragen omdat ik helemaal nieuw ben. Willen jullie nog meer weten dan roep het maar !!

Groeten Jeroen
japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Re: Al even lid

Ongelezen bericht door japachap »

Hoi Jeroen!
[welkom]
Wat leuk om nog een lid van de wilde Achterhoekse gebied op de RtForum te ontvangen!
(heb ik dat goed geschreven..?) Big RT Smile
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Al even lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hoi Jeroen,

Van harte welkom op het RT-forum en je hebt na het behalen van je motorrijbewijs een hele goede keuze gemaakt met de -1200- _004 .

Veel plezierige kilometers toegewenst en wie weet tot ziens bij een toertocht!

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”