Aansluiten TT rider 2

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Arjan W
2024
2024
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Aansluiten TT rider 2

Ongelezen bericht door Arjan W »

Hallo allemaal, ik heb een TomTom rider 2 gekocht voor op de -1100- en heb toch besloten een active dock te nemen. Nu is mijn vraag: waar is het makkelijkste om de active dock aan te sluiten op het net? Kan dit ook eenvoudig aan de achterzijde van mijn stroomplug op mijn dashboard? En hebben jullie nog tips om de bedrading netjes weg te werken? Ik heb wel eens gezien dat het via de tellers was gedaan en dat vond ik geen gezicht.

Alvast bedankt voor de tips _004
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Inspector Gadget

Re: Aansluiten TT rider 2

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Via de accessoiresplug aan de voorzijde van de 1100RT is een prima plek, heb ik ook altijd gebruikt.
Het voordeel is dat deze altijd "aan" is, dus niet vergeten je actieve dock los te halen, anders trekt deze je accu leeg!
Als je het vast gaat monteren dan altijd een schakelaar gebruiken!
Je zou een schakelaar met (led)lampje kunnen overwegen zodat je het niet kan vergeten uit te schakelen, maar let dan wel goed op de locatie waar je deze plaatst zodat het jou niet kan afleiden.

Aan de andere kant, je kunt bij de 1100RT heel gemakkelijk bij het lampvoetje van het stadslicht komen, en die is wel geschakeld, en zal niet je accu daarmee leegtrekken als je daar je actieve dock op aansluit.

Geen tips voor de bedrading weg te werken, bij mij zat het inderdaad via de tellers. ;)
Arjan W
2024
2024
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Re: Aansluiten TT rider 2

Ongelezen bericht door Arjan W »

Check, bedankt. Het is vanochtend helemaal gelukt. Nu alleen nog even het plaatje on-line zien te krijgen.
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”