Al weer een jaartje lid, maar nog niet voorgesteld
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Standaard
- Land: Noord-Brabant
- Woonplaats of omgeving: Bergeijk
Al weer een jaartje lid, maar nog niet voorgesteld
Ik heb vorig jaar, samen met mijn vriendin, een R1100RT aangeschaft om samen wat te gaan toeren. Mijn vriendin heeft al ervaring met "het achterop zitten" en ikzelf rijdt een kleine 20 jaar motor (maar weinig ervaring met iemand achterop). Ik heb in de loop der jaren verschillende motoren gehad, maar het is erg wennen aan het gewicht, de breedte van de R1100RT, het schakelen, etc. en .... natuurlijk aan de duopassagier. Ik woon in Brabant en mijn favoriete toergebied is de heuvels en de bergen. Ik ben lid geworden omdat het forum antwoorden beschikbaar heeft op de vele vragen die ik als beginnende BMW rijden nodig heb. Het onderhoud aan de motor doe ik het liefst zelf. Heb je nog vragen? Kom maar op. Groetjes Mark
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Re: Al weer een jaartje lid, maar nog niet voorgesteld
Hoi Mark,
Welkom hier. Het gewicht van de motor went snel. Ik dacht in het begin ook "wat heb ik nu gekocht" en nu voelt het gewoon goed. Ik was wel mijn F650 gewend al heb ik daarvoor wel behoorlijk wat motoren gehad. Let maar op als je een paar maanden op je motor rijd wil je hem niet meer kwijt.
Ton
Welkom hier. Het gewicht van de motor went snel. Ik dacht in het begin ook "wat heb ik nu gekocht" en nu voelt het gewoon goed. Ik was wel mijn F650 gewend al heb ik daarvoor wel behoorlijk wat motoren gehad. Let maar op als je een paar maanden op je motor rijd wil je hem niet meer kwijt.
Ton

- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Mark,
Welkom op ons forum. Je hebt aan de BMW een fijne toermotor. Het is zoals Ton ook zegt even wennen en eenmaal gewend wil je niet meer anders....
,
Heel veel plezierige kilometers toegewenst!
Eilert
Welkom op ons forum. Je hebt aan de BMW een fijne toermotor. Het is zoals Ton ook zegt even wennen en eenmaal gewend wil je niet meer anders....

Heel veel plezierige kilometers toegewenst!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Bert M
- Erelid
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Hoi
De R1100RT is inderdaad best een grote brommer; ik ben er direct na het halen van mijn rijbewijs mee begonnen. In het begin was dat best wel even een gevecht, maar na wat uurtjes spierpijn en andere ongemakken, ben ik uiteindelijk heel snel goeie maatjes met het bakbeest geworden. Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
Bert M
De R1100RT is inderdaad best een grote brommer; ik ben er direct na het halen van mijn rijbewijs mee begonnen. In het begin was dat best wel even een gevecht, maar na wat uurtjes spierpijn en andere ongemakken, ben ik uiteindelijk heel snel goeie maatjes met het bakbeest geworden. Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Hoi Mark,
Welkom op dit nuttige en leerzame forum en ook nog een Brabander!
Groeten,
Easy Louis
Welkom op dit nuttige en leerzame forum en ook nog een Brabander!
Groeten,
Easy Louis
- Ton1959
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Ja we kunnen wel wat meer Brabanders gebruiken denk ik 

- Ben1200RT
- 2024
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Divers
- Land: Zweden
- Woonplaats of omgeving: Smalland
Hallo Mark, welkom bij de club zogezegd. Als je de 1100rt zwaar vind moet je hem een keer gaan gebruiken als vakantievervoermiddel. Hebben wij net gedaan, Bmw 280kg+ ik 85kg + eega 68 kg + bagage 20kg = 450kg. dan pas is het een zware motor. Maar nog steeds leuk.
Veel veilige km's en nog meer fun.
Ben1100RT
Wie op tijd vertrekt........................... hoeft zich nooit te haasten.
Veel veilige km's en nog meer fun.
Ben1100RT
Wie op tijd vertrekt........................... hoeft zich nooit te haasten.
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!