voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

hamradio

voorstellen

Ongelezen bericht door hamradio »

IK ben Cor Verhoef 49 jaar woon in Zwanenburg een klein dorpje dat met Halfweg verbind ligt in Noord Holland.
Sinds 6 jaar rijd ik weer motor na een slordige 19 jaar niet meer te hebben gereden.
Ik heb eerst in het dorp hier een Kawasaki GTR 1000 gekocht, daarna een BMW K1100lt ABS, en als het goed is vrijdag a.s. 07 juni een BMW 1100RT.
Ik vraag me af deze is uit 19/01/2001 heeft deze ook een kabel of hydraulisch met schakelen.

Mijn vraag was al beantwoord i.v.m. Safety lights mijn dank daarvoor.

Vriendelijke groet

Cor
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Cor,

Je kan ipv bij Motoport Hillegom ook eens gaan kijken bij De Jong in Alphen.
Deze heeft veel BMW motoren te koop staan.
Op de BMW dealersite staat maar een klein gedeelte, hij heeft er veeeeeeeeel meer.
Superzaak, vriendelijk en ze nemen de tijd voor je. En ze zijn op maandag open maar op dinsdag weer niet.
Kwam er met mijn motor bij Motoport Hillegom niet uit en heb een betere deal gekregen bij De Jong in Alphen.
Is nu mijn 2e BMW die ik daar koop en met een goed gevoel achteraf.
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

hamradio schreef:Ik vraag me af deze is uit 19/01/2001 heeft deze ook een kabel of hydraulisch met schakelen.
De 1100RT heeft een kabelbediende koppeling, kan je trouwens heel erg goed zien... de 1150RT (en 1200RT) bedienen de koppeling hydraulisch.
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo XT / GPSmap 62s
hamradio

Ongelezen bericht door hamradio »

jeetje zit daar zoveel verschil in?
Diverse mensen vinden dat ik nog een goed bod heb gekregen voor mijn K1100 lt bij andere dealers ligt die prijs veel lager.
Ik heb de koop eigenlijk al gesloten met Rinus in Hillegom die volgens vele een goede reputatie heeft, we gaan het zien mocht ik na een jaar nog er nog zo over denken kan ik hem weer inruilen voor een r1150rt.
Ik zag ook een K1200lt staan met 113221 km op de teller wel erg veel hoor en een bakbeest.

Groeten

Cor

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”